Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Κυριακή Ακριτίδου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΚΡΙΤΙΔΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Κυριακή Ακριτίδου

Γράφει η Κυριακή Ακριτίδου

Γεια σας! Λοιπόν, εγώ είμαι η Κυριακή Ακριτίδου. Είμαι φιλόλογος Ιταλικής γλώσσας και μεταφράστρια. Δηλαδή, μαθαίνω Ιταλικά σε μικρούς και μεγάλους και μεταφράζω κείμενα από τα ελληνικά στα Ιταλικά και το αντίθετο. Αλλωστε, είμαι και μισή Ελληνίδα, μισή Ιταλίδα, και αυτό είναι υπέροχο, γιατί με βοηθάει να μάθω πολλά πράγματα από διάφορες κουλτούρες.

Αγαπώ τη συγγραφή από πολύ μικρή ηλικία. Συμμετείχα από τις τάξεις του δημοτικού σε διαγωνισμούς συγγραφής στην κατηγορία της ποίησης. Κάθε φορά που ανατρέχω (δηλαδή τα ξαναβλέπω) στα γραπτά και τα σκίτσα μου, θυμάμαι την εποχή που τα σκαρφίστηκα! Η συγγραφή, ας πούμε, είναι η δική μου μορφή του ημερολογίου που κρατά ένα παιδί!

Όταν γίνεσαι καλός αναγνώστης, ένας απέραντος κόσμος εμφανίζεται μπροστά σου. Αναγνωρίζεις τα είδη και τις μορφές της συγγραφής, και αυτός ο κόσμος είναι απροσδόκητα μεγάλος για να περιορίστεί κανείς μόνο σε ένα είδος!

Λατρεύω τον σουρεαλισμό, έναν τρόπο τέχνης που δημιουργεί παράξενες εικόνες και ιδέες. Αυτό βοηθάει τους ανθρώπους να σκεφτούν διαφορετικά και να φανταστούν πράγματα που δεν υπάρχουν στον καθημερινό κόσμο.

Στον σουρεαλισμό, ο σκοπός είναι να προκαλέσει τη φαντασία και το μυαλό των ανθρώπων και να τους κάνει να σκεφτούν διαφορετικά. Φανταστείτε ένα ποίημα με 1000 ζωές; Δεν είναι φανταστικό; Λατρεύω να μοιράζομαι σκέψεις και να βρίσκω τη διδαχή κάθε απορίας που μας δημιουργείται. Θα έλεγα ότι έχω διδακτικό χαρακτήρα, και στη ποίηση, καθώς και στον παραμυθό κόσμο μου.

Α, ναι! Δεν σας είπα πως έχω γράψει δύο ποιητικές συλλογές και ένα παραμύθι! Οι συλλογές μου λέγονται ''Ποιήματα και άλλες εξομολογήσεις'' από τις εκδόσεις Δυάς και από τις εκδόσεις Ελκυστής ''Ένα μικρό σεντούκι αλήθειες'' και το παραμύθι ''Η λέσχη των φαντασμάτων''. Αν με διαβάσετε, σίγουρα θα καταλάβετε πολλά για εμένα, ή ίσως και θα φανταστείτε; Αλλά αυτό δεν είναι το ωραίο; Ελπίζω πάντως κάποια στιγμή να συναντηθούμε!

Το βιβλίο ''Η λέσχη των φαντασμάτων" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας

Όνειρα στη θερμάστρα