Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Καλλιόπη Ράικου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΡΑΙΚΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Καλλιόπη Ράικου

Γράφει η Καλλιόπη Ράικου

Γεια σας! Είμαι η Καλλιόπη Ράικου.

Από το σχολείο έγραφα σε μια πορτοκαλιά γραφομηχανή του μπαμπά μου, γιατί ίσως αισθανόμουν εγκλωβισμένη στις στεγνές εκθέσεις του σχολείου, αλλά κι επειδή δε μου πολυάρεσαν τα παιχνίδια σε εξωτερικούς χώρους. Με ενδιέφερε στη συνέχεια να έρχομαι σε επαφή με ανθρώπους από άλλες χώρες, κάτι που με βοήθησε να βρω και τον επαγγελματικό μου προσανατολισμό και να συνειδητοποιήσω την αξία της επικοινωνίας μέσα από τις ξένες γλώσσες. 

Μετά από χρόνια εργασίας και αφού οι συνθήκες το έφεραν στην επιφάνεια, είπα να κάνω ένα δώρο στον εαυτό μου, αλλά και σε αυτούς που θέλουν να με διαβάσουν. Έτσι εκδίδοντας τα Πολύχρωμα μπαλόνια, ένα δίγλωσσο βιβλίο πριν δύο χρόνια, πλήθος συλλογικών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ήρθε ο Κάγα Τίο. 


Όταν τα παιδιά σου μεγαλώνουν και προσπαθείς να κρατήσεις τις ισορροπίες σου που τρίζουν από το αίσθημα της απομάκρυνσης, η γραφή είναι μια θεραπευτική διαδικασία. Έτσι, θυμήθηκα την μαθήτριά μου από την Βαρκελώνη, την Τερέζα που πριν από 20 περίπου χρόνια είχε αναφέρει τον Τίο στο γιο μου και είχε ξετρελαθεί. Τα Χριστούγεννα εκείνης της χρονιάς μας τον έστειλε σε πακέτο. Ο Τίο για χρόνια κάθεται στο παράθυρο του δωματίου του γιου μου. Είναι από τις φιγούρες που δεν έχουν μετακινηθεί κατά τη διάρκεια της ενήλικης ζωής του. 

Μια μέρα τον είδα και οι αναμνήσεις των «ισπανο-ελληνικών» γέλιων μου ήρθαν στο μυαλό μου και χαμογέλασα. Έτσι έγραψα τον Τίο. Είναι όμορφο, δημιουργικό και χρήσιμο να μαθαίνεις έθιμα και να παίρνεις ό,τι θέλεις από αυτά ή ό,τι σου χρειάζεται.      

 Το βιβλίο ''Ο Κάγα Τίο στην Ελλάδα-Caga Tiό en Grecia" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.



Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon

Διαβάστε την κριτική μου για το βιβλίο εδώ: https://vivliovamon.blogspot.com/2023/11/caga-ti-en-grecia.html









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας

Όνειρα στη θερμάστρα