Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου

Γράφει η Κυριακή Γανίτη
Χριστουγεννιάτικη βιβλιοπρόταση!

Τίτλος: Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου

Συγγραφέας: Ελένη Φωτάκη

Εικονογράφηση: Βιβή Μαρκάτου

Μία είναι η αιώνια μάχη των μαχών την περίοδο των εορτών, που μας θέτει το πολύ σοβαρό δίλημμα! Κουραμπιέδες, ή, μελομακάρονα; Όχι, πείτε μου! Πόσοι/ες δεν δηλώνετε υποστηρικτές/τριες του ενός από τα δύο γλυκά; Ναι, τα τρώμε καί τα δύο, όταν τα βρούμε να στέκονται έτσι λαχταριστά μπροστά μας, μα ένα πάντα υπερτερεί στην καρδιά μας! Προσωπικά, δηλώνω μεγάλη ερωμένη των κουραμπιέδων. Καθ'όλη την διάρκεια των εορτών μοιάζω σαν να έχω πασπαλιστεί, από την κορυφή έως τα νύχια, με ζάχαρη άχνη σε συνδυασμό με χρυσόσκονη! Καί κυρίως, ένα χαμόγελο ευτυχίας μόνιμα κολλημένο πάνω στο πρόσωπό μου. Έχουμε, όμως, αναρωτηθεί αν ισχύει αυτό καί για άλλους ανθρώπους, πέρα από εμάς; Ε, λοιπόν, δεν θα γινόταν, από την λίστα μου με τις χριστουγεννιάτικες προτάσεις για τους/τις μικρούς/ες βιβλιόφιλους/ες, να λείπει ένα παραμύθι που να μην σχετίζεται με το αγαπημένο μου εορταστικό γλυκό. 

Όταν πληροφορήθηκα την κυκλοφορία του παιδικού παραμυθιού της συγγραφέως Ελένης Φωτάκη, με τίτλο ''Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου" (εκδόσεις Ελκυστής), είναι αλήθεια πως άνοιξε η όρεξή μου τόσο για να φάω κουραμπιέδες, όσο καί για να διαβάσω το βιβλίο. Ένα γλυκό, τρυφερό καί συνάμα διδακτικό παραμύθι που είναι ιδανικό για ηλικίες παιδιών 3-4 ετών καί άνω, εικονογραφημένο απ΄την κυρία Βιβή Μαρκάτου.

Περιγραφή:

Η εξαφάνιση της κυρίας Κουραμπιέ, λίγες μέρες πριν τις γιορτές, αναστατώνει τη Ζαχαρούπολη. Ο Ράμπι το κουραμπιεδάκι, προσμένει με ανυπομονησία το θαύμα της παραμονής των Χριστουγέννων. Ποιος ή τι θα τον βοηθήσει να βρει τη μαμά του;
Μια Χριστουγεννιάτικη ιστορία, πασπαλισμένη με μπόλικη ζάχαρη άχνη, αρωματισμένη μ’ ανθόνερο. Σίγουρα θα γλυκάνει τις καρδιές όσων τη διαβάσουν.

Η συγγραφέας με έναν λόγο οικείο, στοργικό, άκρως προστατευτικό, προσεκτικό καί κατάλληλο θα μιλήσει στα παιδιά για εκείνα τα προβλήματα της καθημερινότητας που μπορεί να συμβάλλουν ώστε να μην ζήσουν τα Χριστούγεννα με τον τρόπο που ίσως να έχουν συνηθίσει έως σήμερα. Χρησιμοποιεί απλά παραδείγματα, που δεν φοβίζουν -άκρως σημαντικό αυτό!- μα εξηγούν καί δεν προκαλούν καμία αίσθηση ανασφάλειας στα παιδιά. Αντιθέτως, τα βοηθάει να προσαρμοστούν στο κλίμα των εορτών καί να νιώσουν το πραγματικό νόημα αυτών. 

Λοιπά θετικά στοιχεία βιβλίου:
- Πλούσιο καί καθημερινό λεξιλόγιο,
- Περιεκτικές προτάσεις,
- Ορθά δομημένος λόγος με σωστή χρήση εκφραστικών μέσων,
- Στο τέλος περιέχονται δραστηριότητες για τα παιδιά, καθώς καί συνταγές για την περίοδο των εορτών.

Εγώ απήλαυσα κάθε στιγμή ανάγνωσης καί σας προτρέπω να το αναζητήσετε κι εσείς.
Καλή ανάγνωση.



Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας

Όνειρα στη θερμάστρα