Γράφοντας τις σκέψεις μου για ένα βιβλίο...

(Προέλευση φωτογραφίας: Shutterstock.com)
Γράφει η Κυριακή Γανίτη
Γράφοντας τις σκέψεις μου για ένα βιβλίο...

Συχνά - πυκνά με ρωτάτε το πώς μπορώ καί γράφω τις σκέψεις μου για τα βιβλία. 
Δεν θέλω να σας σοκάρω, αλλά βασική προϋπόθεση είναι να διαβάσω ολόκληρο το βιβλίο! 
Ναι, ω του θαύματος!, δεν μπορώ να γράψω την κριτική μου για το εκάστοτε βιβλίο, που φτάνει στα χέρια μου, ρίχνοντας ματιές μόνο στην περίληψη του οπισθοφύλλου!!! Ούτε καί να πιάσω να κοπιάρω κριτικές/σκέψεις άλλων ανθρώπων γύρω από αυτό. Αυτά εγώ ΔΕΝ τα κάνω! Να τα χρεώσετε εκεί που πρέπει. Ναι, αυτό δεν είναι μαγκιά από μεριάς τους, μα ηλιθιότητα καί τάση κοροϊδίας των λοιπών αναγνωστών/στριων.

Ναι, παραδέχομαι ότι έχω διαβάσει βιβλία, που δεν μπόρεσα να γράψω το οτιδήποτε για εκείνα, αλλά που έγραψα παρά μόνο λίγες γραμμές καί άλλα που έχω γράψει πολύ μεγαλύτερα σε έκταση κείμενα.

Καί για να προλάβω τυχόν εξυπνάδες (από διάφορα τρολ!), να ξεκαθαρίσω -για πολλοστή φορά!- ότι δεν παίζει κανέναν μα κανέναν ρόλο το γεγονός αν μου άρεσε το βιβλίο ή όχι, ώστε να γράψω ένα πιο μεγάλο ή πιο μικρό κείμενο.

Α, καί κάντε μου μία χάρη! 

Διαβάστε καί δύο καί τρεις φορές, αν χρειαστεί, το εκάστοτε κείμενό μου, αν νομίζετε πως δεν καταλάβατε κάτι. Καλά, δεν γράφω καί δοκίμια πυρηνικής φυσικής, για να χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις, ή, επεξηγήσεις! 

Επίσης, είναι απολύτως σαφές πως στα άρθρα που αναρτώνται στα blogs, το κείμενό μου ξεχωρίζει από την περίληψη του εξωφύλλου, την οποία την παραθέτω με πλάγια γράμματα, ενώ ταυτόχρονα το διευκρινίζω καί μέσα στην παρένθεση, δίπλα από αυτήν. Πόσο, πια, να σας δυσκολέψει αυτό;!

Ε, πλέον, θεωρώ πως είναι ξεκάθαρο ότι γράφω τις σκέψεις μου για τα βιβλία βάσει της γραφής, της δομής, του νοήματος, των όποιων συναισθημάτων καί των λοιπών γραμματικών/συντακτικών σημείων του κειμένου, κλπ. 

Υ.γ. Εγώ τα κείμενά μου τα υπογράφω με το πραγματικό μου όνομα καί δεν κρύβομαι πίσω από ψευδώνυμο, ή, το πληκτρολόγιο του υπολογιστή μου... 

Τα συμπεράσματα δικά σας...

Τα σχόλια σας πάντα ευπρόσδεκτα κάτω από το άρθρο!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Όνειρα στη θερμάστρα

Περπατώ ξανά