Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ματίνα Ζαγκότη


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΜΑΤΙΝΑ ΖΑΓΚΟΤΗ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ματίνα Ζαγκότη

Γράφει η Ματίνα Ζαγκότη

Χαίρετε!
Είμαι η Ματίνα και γράφω βιβλία για παιδιά. Έχω σπουδάσει φιλολογία, κοινωνική ανθρωπολογία και διοίκηση επιχειρήσεων. Ζω στη Λάρισα με τον σύζυγο και τους δύο γιους μας. Λατρεύω τις σοκολάτες και δεν ξέρω να σφυρίζω.

Διαβάζω βιβλία από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Ωστόσο δε μου πέρασε ποτέ απ’ το μυαλό πως θα μπορούσα κι εγώ να γράφω τις δικές μου ιστορίες. Η ενασχόλησή μου με τη συγγραφή προέκυψε ξαφνικά, δεν ήταν ποτέ όνειρό μου να γίνω συγγραφέας. Όταν γεννήθηκε ο πρώτος γιος μου σκέφτηκα πως αν ήταν να γράψω κάτι, θα ήταν κάτι για εκείνον.

Η συγγραφή ήταν πράγματι μεγάλη ανακάλυψη για μένα. Ένας τρόπος έκφρασης, μια κρυμμένη δημιουργικότητα, που δεν ήξερα ότι έχω αλλά που έψαχνε τρόπους να αναδυθεί στην επιφάνεια. Είναι μια διαδικασία πολύ όμορφη και δημιουργική που, τολμώ να πω, με αποφορτίζει από την καθημερινότητα και τις υποχρεώσεις.

Στα βιβλία μου πραγματεύομαι θέματα όπως η φιλία, η διαφορετικότητα, η αποδοχή, η ενότητα, ο σεβασμός. Ελπίζω οι ιστορίες μου να εμπνέουν και να ενθαρρύνουν τα παιδιά, να δίνουν ένα παράδειγμα προς μίμηση, μια ώθηση προς την ανακάλυψη του πραγματικού τους εαυτού. Ελπίζω ακόμη να αφήνουν μια νότα ελπίδας και αισιοδοξίας στον αναγνώστη.

Πιστεύω πως τα παιδιά ταυτίζονται με τους ήρωες των βιβλίων κι έτσι μπορούν πιο εύκολα να κατανοήσουν τα αισθήματά τους, τις αγωνίες, τους φόβους, τις χαρές. Με τον τρόπο αυτό αναπτύσσεται η ενσυναίσθηση, που τόσο πολύ λείπει από την κοινωνία σήμερα. Αναγνωρίζοντας τα δικά μας συναισθήματα, μπορούμε να κατανοήσουμε τα συναισθήματα των άλλων και να τους δώσουμε την πρέπουσα σημασία.

Εύχομαι τα παιδιά να αγαπήσουν τα βιβλία και να καταλάβουν πως είναι ένα μέσο που σε ταξιδεύει, σου κρατάει συντροφιά, σου μαθαίνει νέα πράγματα, κάτι που αξίζει τον χρόνο σου. Ευελπιστώ να βάλω κι εγώ ένα μικρό λιθαράκι προς αυτήν την κατεύθυνση.

Παρόλο που γράφω για παιδιά, θεωρώ πως τα παιδικά βιβλία απευθύνονται και σε εμάς τους ενήλικες. Είμαστε απασχολημένοι με τόσα πολλά που ξεχνάνε τι πραγματικά έχει αξία στη ζωή. Και ίσως τελικά είμαστε εμείς που χρειαζόμαστε περισσότερο να θυμηθούμε το παιδί που κρύβεται κάπου μέσα μας, τη φωνή του και τις ανάγκες του. Γιατί αυτό το παιδί μας συντροφεύει πάντα, απλώς πρέπει να επιλέξουμε αν θα το ακούσουμε ή όχι.

Γιατί στο τέλος της ημέρας, είμαστε η φωνή των παιδιών μας. Είμαστε η αλλαγή που θέλουμε να δούμε στον κόσμο.
Ματίνα Ζαγκότη

Το βιβλίο ''Κόκκινοι κάστορες εναντίον Μπλε'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon

Διαβάζετε την κριτική μου για το βιβλίο εδώ: https://vivliovamon.blogspot.com/2024/03/blog-post_3.html




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Όνειρα στη θερμάστρα

Περπατώ ξανά