Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Θοδωρή Πολίτη


Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα Θοδωρή Πολίτη

Γράφει ο Θοδωρής Πολίτης

Είμαι ο Θοδωρής Πολίτης και υπήρξα εξαγόμενος πολίτης στην αγαπητή Γερμανία.-
Το „αγαπητή“ μην το παίρνετε τοις μετρητοίς. Με κοιτούσε στραβά… από τον
Άτλα!-

Προ λίγων μηνών κυκλοφόρησε το πρώτο μου βιβλίο με τίτλο „Αγάπη μου, έχασα το παιδί μας!“ από τις εκδόσεις Ελκυστής. Πρόκειται για ένα χιουμοριστικό αστυνομικό διήγημα που σκοπό έχει, εκτός από το να διασκεδάσει, και να αφυπνίσει.

Επίσης προ λίγων μηνών και καθόλου τυχαία, επιτέλους επαναπατρίστηκα. Τώρα προσπαθώ να προσαρμοστώ στη μαμά πατρίδα. -Με ξανακοιτάζει η Γερμανία στραβά- Έχω την τιμή να είμαι πατέρας δύο καταπληκτικών παιδιών και σύζυγος μιας εκπληκτικής γυναίκας και απίθανης μαγείρισσας!

Στο μακρινό 2010 και 2011 παρακολούθησα μαθήματα θεατρικής παιδείας στο πνευματικό κέντρο της Νέας Φιλαδέλφειας με αφετηρία δύο επιτυχημένες παραστάσεις, κωμωδίες, μια για κάθε χρονιά. Επίσης, την ίδια περίοδο, συμμετείχα σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές σε Ελλάδα και Κύπρο.

Ευθαρσώς δηλώνω εραστής του ποιοτικού χιούμορ και άριστος οδηγός καθώς, βιοποριστικά και μόνο -το τονίζω αυτό- είναι το επάγγελμα μου. Επίσης λάτρης της στιχουργικής, της γραφής λογοτεχνικών κειμένων και του παστίτσιου.

Απεχθάνομαι τις ταινίες μετά τις 9 μ.μ. διότι με παίρνει ο ύπνος. Για τον ίδιο λόγο και το ψάρεμα. Μη με ρωτάτε πώς γράφω εκείνες τις βάρβαρες ώρες. Μυστήριο παραμένει!

Σας ευχαριστώ και πάλι μέσα από την καρδιά μου για τη φιλοξενία.

Το βιβλίο ''Αγάπη μου, έχασα το παιδί μας!'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.

Τον ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Όνειρα στη θερμάστρα

Περπατώ ξανά