Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Κωνσταντίνο Σαγκριώτη


Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΚΡΙΩΤΗΣ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα Κωνσταντίνο Σαγκριώτη

Γράφει ο Κωνσταντίνος Σαγκριώτης

Καλησπέρα σε όλους!

Είμαι σίγουρος, ότι θα αναρωτιέστε ποιος είμαι. Ε και εγώ η αλήθεια είναι, ότι πολλές φορές δεν μπορώ να το απαντήσω με πληρότητα σε αυτή την ερώτηση, αλλά για πάμε να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Μπορώ να σας δώσω μια μικρή γεύση από όλα εκείνα, που περνάνε από το μυαλό μου. Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Σαγκριώτης, έχω γεννηθεί και ζω στα Χανιά. Μέχρι εδώ τίποτα που δεν μπορούσατε εύκολα να μαντέψετε για μένα. Ότι μου αρέσουν τα βιβλία; Και αυτό κάπως εύκολο να το υποθέσει κάποιος. Αν δεν μου άρεσαν, ποιος ο λόγος να μπω στη διαδικασία να γράψω ένα; Ναι, έχετε δίκιο δεν βγάζει νόημα. Πολύ πρόσφατα, λοιπόν, εκδόθηκε το πρώτο μου βιβλίο από τις εκδόσεις Ελκυστής, με τον τίτλο ‘Αιχμάλωτοι’. Ποιοι είναι αυτοί οι Αιχμάλωτοι; Χαίρομαι που ρωτάτε. Η ζωή μας αποκτά πάντα περισσότερο ενδιαφέρον όταν της προσθέτουμε λίγο μυστήριο. Οπότε αντί να σας πω περισσότερα για την πλοκή, για τους χαρακτήρες και για όλα αυτά που συνήθως διαβάζετε για ένα βιβλίο, τα οποία, μεταξύ μας, τις περισσότερες φορές ακούγονται βαρετά, έτσι όπως τα λέμε εμείς οι συγγραφείς, θα σας πω ότι υπόσχομαι, ότι όταν το διαβάσετε, θα περάσει η ώρα χωρίς να το καταλάβετε και ότι πιθανότατα θα θέλετε πολύ να με ρωτήσετε για τη συνέχεια της ιστορίας. Υπόσχομαι, ότι αν αρκετοί από εσάς το ρωτήσετε αυτό, θα έχουμε πολύ σύντομα έτοιμο το δεύτερο μέρος ακόμα καλύτερο από το πρώτο.

Τώρα που κλείσαμε το κεφάλαιο του βιβλίου μου, θα σας πω ένα δύο ακόμα πράγματα για μένα, αφού για να έχετε φτάσει να διαβάζετε έως εδώ, μάλλον σας κίνησα λίγο την προσοχή. Σαν παιδί στάθηκα τυχερός να μεγαλώνω σε ένα σπίτι γεμάτο παλιά και καινούρια βιβλία που στα μάτια του μικρού ανήλικου εαυτού μου ήταν ο μεγαλύτερος θησαυρός που μπορεί να έχει κανείς. Μεγαλώνοντας, μεγάλωσε μέσα μου αυτή η πεποίθηση. Τα βιβλία είναι ό,τι πιο σημαντικό για μένα, από τα υλικά τουλάχιστον αγαθά αυτού του κόσμου. Αν και εδώ που τα λέμε, ένα βιβλίο δεν είναι μόνο μερικά κομμάτια χαρτί ενωμένα και τυλιγμένα σε ένα εξώφυλλο, είναι πολλά παραπάνω. Είναι ένας οδηγός για τη ζωή, ένας φίλος που είναι διαθέσιμος όποτε και αν τον χρειαστείς, μια διέξοδος από όλα εκείνα που
κάνουν τη ζωή μας δύσκολη και κάποιες φορές ανυπόφορη. Όλοι εσείς που διαβάζετε και αγαπάτε τα βιβλία είμαι σίγουρος, ότι ξέρετε καλά τι εννοώ.

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που αφιερώσατε και λίγο περισσότερο όλους εσάς που θα κάνετε μέρος της βιβλιοθήκης σας τους ‘Αιχμαλώτους’.

Εις το επανιδείν!

Το βιβλίο ''Αιχμάλωτοι'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Τον ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Όνειρα στη θερμάστρα

Περπατώ ξανά