Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ηλιάνα Κλειτσογιάννη


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΗΛΙΑΝΑ ΚΛΕΙΤΣΟΓΙΑΝΝΗ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ηλιάνα Κλειτσογιάννη

Γράφει η Ηλιάνα Κλειτσογιάννη

Είμαι η Ηλιάνα Κλειτσογιάννη, συγγραφέας και αρθρογράφος. Με γνωρίσετε το 2020, μέσα από το βιβλίο μου με τίτλο ‘’Πριν χαθεί το όνειρο’’ που κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Οσελότος. Έκτοτε, ζω στιγμές μοναδικές και συγκινητικές. Η αγάπη που μου δείχνετε είναι κάτι πρωτόγνωρο και υπέροχο ταυτόχρονα.

Ας τα πιάσουμε από την αρχή όμως. Γεννήθηκα στην Καστοριά, αλλά μεγάλωσα στην Κοζάνη. Σπούδασα στο Τμήμα Πολιτικών Επιστημών και έκανα μεταπτυχιακό στις Διεθνείς κι Ευρωπαϊκές Σπουδές. Αν και δύσκολος ο κλάδος μου για εύρεση εργασίας τα τελευταία χρόνια κατάφερα να εργάζομαι πάνω σε αυτό που έχω σπουδάσει. Το πάθος μου όμως ήταν πάντα η συγγραφή. Από πολύ μικρή κρατούσα ημερολόγιο, κάτι που ακόμη κάνω κάποιες φορές με σκοπό να μην ξεχάσω ποτέ τα πιο σημαντικά πράγματα που συμβαίνουν στη ζωή μου.

Μέσα από τη συγγραφή επιδιώκω να εκφράζω προβληματισμούς, σκέψεις και συναισθήματα. Στόχος μου είναι οι αναγνώστες να χάνονται μέσα στα βιβλία μου, να τους αγγίζω συναισθηματικά και να ταξιδεύουν μαζί με εμένα και τους ήρωές μου. Πίστευα, πιστεύω και θα πιστεύω πως τα βιβλία είναι ο καλύτερος τρόπος διαφυγής από τα προβλήματα έστω και για λίγο, είναι ο καλύτερος τρόπος να «δραπετεύσεις» από την πραγματικότητα.

Πηγή έμπνευσής μου για τα άρθρα και τα βιβλία μου η ίδια η ζωή, η καθημερινότητα, τα γεγονότα και οι άνθρωποι.

Η πρώτη μου συγγραφική απόπειρα έγινε όταν ήμουν στο δημοτικό με ένα σκετσάκι που έγραψα και του δώσαμε ζωή με τις παιδικές μου φίλες. Μετά ακολούθησαν μικρές ιστοριούλες ώσπου τελικά έγινε η πρώτη ολοκληρωμένη προσπάθεια και στα 15 μου ήρθε το ''Πριν χαθεί το όνειρο'', το οποίο για διάφορους λόγους εκδόθηκε αρκετά χρόνια μετά.

Παράλληλα αρθρογραφώ είτε στη δική μου προσωπική ιστοσελίδα είτε σε διάφορα site τοπικά και μη. Λατρεύω το χορό, τα ταξίδια και τη μουσική. Μου αρέσει να χάνομαι για ώρες ή και μέρες μέσα σε λευκές σελίδες χαρτιού ή σε άλλα βιβλία γιατί πολύ απλά είναι ο καλύτερος τρόπος να ζήσεις και να ονειρευτείς.

Από το 2020, ξεκίνησε ένα ταξίδι για μένα που όλοι εσείς φροντίζετε καθημερινά με τη στήριξη και την αγάπη σας να το κάνετε όλο και καλύτερο.

Ο κόσμος έχει αλλάξει. Τα παιδιά πλέον δεν ζουν σαν παιδιά. Βιάζονται να μεγαλώσουν κι όταν θα φτάσουν στα 30 δεν θα έχουν παιδικές αναμνήσεις να εξιστορούν. Όταν ήμασταν εμείς παιδιά, παίζαμε, τρέχαμε από γειτονιά σε γειτονιά, από αλάνα σε αλάνα. Κάναμε όνειρα! Ανταλλάζαμε αυτοκόλλητα, κάναμε συλλογές, παίζαμε μήλα και τζαμί. Δημιουργούσαμε αναμνήσεις, αναμνήσεις που τα σημερινά παιδιά δεν θα αποκτήσουν ποτέ. Γι’ αυτό λοιπόν, μαζί με την Αλίκη, τον Άρη, τη Μυρτώ, τον Αλέξη ονειρευόμαστε ένα καλύτερο κόσμο, ένα ομορφότερο αύριο. Έναν κόσμο γεμάτο αγάπη, όνειρα, έρωτα, πάθος. Ένα κόσμο με βραδινές καντάδες και ρομαντικές αφιερώσεις. Έναν κόσμο όπου τα
παιδιά θα είναι παιδιά και που ο ρομαντισμός, ο έρωτας, το φλερτ, τα όνειρα δεν χάθηκαν ποτέ. Αυτός είναι ο γνώμονας και ο άγραφος κανόνας των βιβλίων μου.

Το βιβλίο ''Αγάπησέ με αν τολμάς…" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Όνειρα στη θερμάστρα

Περπατώ ξανά