Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιωάννα Αλεξάκου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΙΩΑΝΝΑ ΑΛΕΞΑΚΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιωάννα Αλεξάκου

Γράφει η Ιωάννα Αλεξάκου

Καλησπέρα σας! Είμαι η Ιωάννα Αλεξάκου, τεχνολόγος γεωπονίας και εκπαιδεύτρια ενηλίκων. Η ενασχόληση μου με την συγγραφή πρόκυψε εντελώς απρόσμενα ένα φθινοπωρινό βροχερό απόγευμα σε μια σχολή μπαλέτου, όπως άλλωστε είναι και η έναρξη του πρώτου μου βιβλίου ''οι μαγικές πουεντ'' ( έκδοση Μάρτιος 2023). Ένα ζευγάρι πουέντ να κοσμούν το γραφείο της δασκάλας της κόρης μου, η ίδια ντυμένη μπαλαρίνα, οι φουστίτσες τούτου και μερικοί καμβάδες, ήταν αρκετά για να έρθει η έμπνευση.

Η αρχική συστολή ξεπεράστηκε και από ένα πρόχειρο αρχείο στο κινητό, έφτασε στα απεσταλμένα μηνύματα του εκδότη. Η χαρά μεγάλη, όταν ειδοποιήθηκα συμπωματικά ανήμερα των γενεθλίων μου ότι το αρχείο μου εγκρίθηκε και θα προχωρήσει στην επιμέλεια. Η συνέχεια, ήταν υπέροχη με καταπληκτικούς ανθρώπους που η κοινή αγάπη για τα βιβλία μας ένωσε. Πέραν από τη χαρά της νέας ιδιότητας απέκτησα και νέους φίλους. Το δεύτερο βιβλίο ακολούθησε 9 μήνες αργότερα με τίτλο ''Ο Γκόλντι και ο χαμένος θησαυρός'' (έκδοση Δεκέμβριος 2023).

Τα θέματα που επιλέγω για να αναδείξω τα βιβλία μου, αντικατοπτρίζουν μια φανταστική και περιπετειώδη προσέγγιση προκειμένου να κεντρίσω το ενδιαφέρον του αναγνωστικού κοινού.

Μέσα από τα βιβλία μου, επιδιώκω να μεταφέρω μηνύματα ελπίδας, περιπέτειας και μαγείας, που μπορούν να εμπνεύσουν και να ενθαρρύνουν τους αναγνώστες.

Τέλος, ως συγγραφέας παιδικών βιβλίων, το όραμά μου είναι να δημιουργώ ιστορίες που θα ενθαρρύνουν τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και την ανοιχτόμυαλη σκέψη στα παιδιά. Θέλω τα βιβλία μου να είναι εκπαιδευτικά, ενθαρρυντικά και διασκεδαστικά, προσφέροντας μια ευχάριστη εμπειρία ανάγνωσης που θα ενισχύει την αγάπη των παιδιών για τα βιβλία.

Θέλω να δημιουργώ χαρακτήρες που οι νεαροί αναγνώστες θα μπορούν να συνδεθούν μαζί τους και να αναγνωρίζουν τις δικές τους εμπειρίες και συναισθήματα. Οι ιστορίες μου θα περιλαμβάνουν σημαντικά μηνύματα, όπως τη σημασία της φιλίας, της αλληλοσυμπαράστασης, της αυτοαποδοχής και της ενθάρρυνσης της διαφορετικότητας.

Θέλω επίσης να προάγω την κατανόηση και την ανοχή σε διάφορες κουλτούρες, πρακτικές και προσωπικότητες, καθώς και τον σεβασμό στο περιβάλλον και τη φύση. Μέσα από τα παιδικά μου βιβλία, θέλω να ενθαρρύνω τα παιδιά να εξερευνούν τον κόσμο γύρω τους και να ανακαλύπτουν τη χαρά της μάθησης και της ανακάλυψης.

Τέλος, το όραμά μου είναι να δημιουργώ παιδικά βιβλία που θα είναι διασκεδαστικά, εκπαιδευτικά και ενθαρρυντικά, και που θα ενισχύουν τη θετική ανάπτυξη και τη φαντασία των παιδιών.

Μπορείτε να με βρείτε μέσω της προσωπικής μου σελίδας στο facebook «οι μαγικές πουεντ»
https://www.facebook.com/profile.php?id=100089437181385

Το βιβλίο ''Ο Γκόλντι και ο χαμένος θησαυρός'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας

Όνειρα στη θερμάστρα