Στο στέκι

Γράφει η Κυριακή Γανίτη
ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ

Τίτλος: Στο στέκι (Am Stammtisch)

Συγγραφέας: Ίζαμπελ Βάνγκερ (Isabel Wanger)

Το τελευταίο διάστημα, θα έχετε διαπιστώσει ότι επιλέγω να ''πειραματίζομαι'' αναφορικά με τις αναγνωστικές μου επιλογές. Ναι, το βρίσκω πολύ αναζωογονητικό όλο αυτό, ακόμα καί αν δεν είμαι απολύτως σίγουρη πως μπορεί να έχω μείνει ικανοποιημένη από την ανάγνωση ενός βιβλίου. Αλλά καί πάλι, αυτή η ιδιαίτερη συνθήκη με ιντριγκάρει. Έχοντας, λοιπόν, αυτό κατά νου, διάβασα καί σας μιλώ για το βιβλίο της συγγραφέως Ίζαμπελ Βάνγκερ, με τίτλο ''Στο στέκι'', το οποίο κυκλοφόρησε, προσφάτως, στην χώρα μας από τις εκδόσεις Βακχικόν, σε μετάφραση της κυρίας Γιώτας Ποταμιάνου. Μία νουβέλα, κοινωνικού περιεχομένου καί προεκτάσεων, από εκείνες που αγαπάς να μισείς καί το αντίστροφο... Καί για να είμαι ειλικρινής, εγώ ακόμη δεν έχω καταλήξει τι από τα δύο ισχύει για μένα. Ίσως μία δεύτερη ανάγνωση να είναι πιο βοηθητική καί καθοριστική... Μα, ας τα πιάσω, καλύτερα, από την αρχή...

Είναι αλήθεια πως πιάνοντας το βιβλίο στα χέρια μου καί επεξεργαζόμενη αυτό, ένιωσα να εκπέμπει μία οικειότητα. Πώς να σας το περιγράψω σωστά; Ο τίτλος του ''Στο στέκι'' ''πλημμύρισε'' το μυαλό μου με ποικίλες εικόνες διάφορων μερών, όπου συχνάζουν παρέες, ώστε να μιλήσουν, να γελάσουν, να φλερτάρουν, να εκφράσουν σκέψεις καί προβληματισμούς. Αυτή η γενικότητα, που προκύπτει απ'αυτόν, βοηθά ώστε να το φανταστεί ο καθένας/η καθεμία με όποιον τρόπο επιθυμεί καί να τοποθετήσει τον εαυτό του/της μέσα εκεί. Έπειτα, το ποτήρι με το ποτό (αν καί δεν πίνω αλκοόλ) είναι μία εικόνα που έχουμε αντικρίσει πολλές φορές καί πιο ειδικά, το ανοιχτό βιβλίο μία μόνιμη δική μου καθημερινότητα... Τί θα συναντήσουμε, όμως, μέσα στο εν λόγω στέκι; Ας το ανακαλύψουμε μαζί...

Περιγραφή:

Όταν η Λάρα κοιτάζει έξω από το μπαρ και βλέπει τη Μαρτίνα, τον Μαξ, τον Αντριάνο και τον Σεμπάστιαν να έρχονται προς εκείνη, ξέρει ότι η βραδιά δεν θα κυλήσει καλά. Ετοιμάζει ήδη τα ποτήρια για τα σφηνάκια. Η βραδιά διαρκεί πολύ. Όλο και κάποιοι έρχονται στα λόγια, εντός της Συνάντησης Βιβλίου αλλά και εκτός. Επικρατεί επιθετικότητα στην ατμόσφαιρα, όλοι είναι φορτωμένοι. Λίγο πριν κλείσει επίσημα το μπαρ, ο Μαξ αρπάζει τον χαρτοφύλακά του και βγάζει το περίστροφό του… Λογοτεχνία, ένα μπαρ, πέντε διαφορετικοί άνθρωποι. Αυτή είναι η αρχή μιας ιστορίας για τον ανθρώπινο παραλογισμό και όσα κουβαλάμε μέσα μας. Ένα βιβλίο με πολύ ποτό και ατελείωτες σκέψεις, όπου καταλήγουν σε ένα ερώτημα: Τι στο καλό σημαίνουν όλα αυτά;

Αναζητήστε το! Καλή ανάγνωση.

Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Βακχικόν. 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας

Όνειρα στη θερμάστρα