Η συγγραφέας Λίτσα Καποπούλου μας συστήνει το νέο της βιβλίο ''Εν ονόματι της Μούσας Ερατώς"


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΛΙΤΣΑ ΚΑΠΟΠΟΥΛΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται... Κι η συγγραφέας Λίτσα Καποπούλου μας συστήνει το νέο της βιβλίο ''Εν ονόματι της Μούσας Ερατώς"

Γράφει η Λίτσα Καποπούλου

Χαίρετε!
Είμαι η Λίτσα Καποπούλου. Έχω εργαστεί ως δικηγόρος και δικαστική λειτουργός. Θυμάμαι ανέκαθεν τον εαυτό μου να γράφει. Η συγγραφή για μένα αποτελεί εσωτερική ανάγκη έκφρασης, είναι μαγεία. Πηγάζει από την έμπνευση, που μπορεί να προέρχεται από τα πάντα, αρκεί να αγγίξει την καρδιά και το μυαλό. Θεωρώ ότι μεταξύ συγγραφέα και αναγνώστη αναπτύσσεται μια ψυχοθεραπευτική επικοινωνία. Γι’ αυτό και στα έργα μου προσπαθώ οι αναγνώστες να νιώσουν οικεία, ωραία, άνετα, σαν η υπόθεση να εξελίσσεται στο περιβάλλον τους, να ρίξουν μια ματιά στον βαθύτερο εαυτό τους, να πλησιάσουν το «γνώθι σαυτόν» και κατά συνέπεια στην αυτοβελτίωση. Φυσικά επιδιώκω να τους χαρίσω και ταξίδια ψυχωφελή μέσω της γνώσης και της μυθοπλασίας, ώστε να αγαπήσουν το βιβλίο, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα τα θετικά σημεία της προσωπικότητάς τους, να έχουν αισιοδοξία, αυτοπεποίθηση. Στα περισσότερα βιβλία μου περιέχεται Γλωσσάρι, που επιμελείται η Γεωργία Καποπούλου, απαραίτητο για τις απορίες και συμπληρωματικές γνώσεις των αναγνωστών. 

Έργα μου έχουν βραβευθεί και διακριθεί. Για μένα τα ανώτερα βραβεία είναι η αποδοχή και η αγάπη του αναγνωστικού κοινού. Αδυνατώ να περιγράψω τη συγκίνησή μου όταν μικρά παιδιά έρχονται κοντά μου και θέλουν να με γνωρίσουν και να ρωτήσουν τα μυστικά δημιουργίας του παραμυθιού και των ηρώων μου , όταν βλέπω θεατρικό μου έργο να ανεβαίνει στη σκηνή και να αποσπά συγχαρητήρια και επιδοκιμασίες θεατών και συντελεστών, όταν εισπράττω ευχαρίστηση και επαίνους αναγνωστών για την πλοκή μυθιστορημάτων και διηγημάτων μου, όταν μου λένε ότι καταλαβαίνουν και συγκινούνται με τα ποιήματά μου. Με την ευκαιρία θέλω να τονίσω ότι ένας από τους λόγους, που  πλειοψηφία έχει γυρίσει την πλάτη στην ποίηση ότι τη βρίσκει δυσνόητη. Με την πρώτη μου ποιητική συλλογή «Ποίησης Εραστές» επιχείρησα, το κοινό να εννοήσει, να κάνει κτήμα του την ποίηση και να την ξαναγαπήσει. Και ομολογώ ότι από σχόλια και κριτικές είδα ότι το εγχείρημα αυτό πέτυχε. 

Με το τελευταίο μου βιβλίο, τη δεύτερη ποιητική μου συλλογή με τίτλο «Εν ονόματι της Μούσας Ερατώς» φιλοδοξώ να πάμε ένα βήμα παραπέρα , δηλαδή ο ίδιος ο αναγνώστης να γράψει ποίημα. Και αυτό είναι εφικτό, διότι ο καθένας μας κρύβει μέσα του έναν ποιητή, αφού ποιητής σημαίνει δημιουργός και σε όλους ενυπάρχει η ομορφιά της δημιουργίας. Θα είμαι ευτυχισμένη, αν κατορθώσω να προσθέσω μία ψηφίδα λογοτεχνίας στο οικοδόμημα του πολιτισμού μας.

Μέχρι στιγμής έχουν εκδοθεί δώδεκα βιβλία μου: 
2013 «Πνοή»-‘’Οταν χτυπά η καρδιά του πεπρωμένου…’ -Μυθιστόρημα, 
Εκδόσεις ‘Δίαυλος’, 2015 «Στο Βασίλειο της Μοίρας»-Μυθιστόρημα, Εκδόσεις ‘Ανάτυπο’, 2018 
«Σενάρια στο θέατρο της ζωής»-Διηγήματα, Εκδόσεις ’Ανάτυπο’, 2019
«Κοντά στον Ήλιο» - Παραμύθι , Εκδόσεις ‘Πνοή’, 2020
«ΟνειΡεύματα>>- σπονδυλωτό ΟνειροΜυθιστόρημα, που συγγράψαμε με τον Βασίλη Παπακώστα, Εκδόσεις ‘Ελκυστής’, 2020  
«Το Μαντήλι της Θέμιδος»-Μυθιστόρημα, Εκδόσεις ‘Ελκυστής’, 2021 
«Αντίο Κύριε Εισαγγελέα…»-Μυθιστόρημα, Εκδόσεις ‘Ελκυστής’, 2021 
«Η Καλή Νεράιδα της Σωτηρίας»-Παραμύθι, Εκδόσεις ‘Ελκυστής’, 2022 
«Ποίησης Εραστές»-Ποιητική συλλογή, Εκδόσεις ‘Ελκυστής’, 2022 
«Φώτης και Δομνίκη» -‘Αντάμα με τη Μοίρα στα Βουρλά της Μικράς Ασίας’, Εκδόσεις ‘Ελκυστής’, 2023 
«Ο Αστερισμός των Παραμυθιών», Συλλογή τριών παραμυθιών, Εκδόσεις ‘Ελκυστής’, 2023
«Εν ονόματι της Μούσας Ερατώς»-Ποιητική συλλογή, Εκδόσεις ‘Ελκυστής’. 
Τα δύο τελευταία βιβλία είναι σε εικονογράφηση Βιβής Μαρκάτου.

Πληροφορίες για τα έργα μου και στη σελίδα μου: litsakapopoulou.gr

Ευχαριστώ από την καρδιά μου την Κυρία Κυριακή Γανίτη για την τιμητική φιλοξενία της.

Με εκτίμηση
Λίτσα Καποπούλου

Το βιβλίο ''Εν ονόματι της Μούσας Ερατώς" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΖΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ

Ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!

Το Σπασμένο Φυλαχτό