Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Έντμοντ-Ανδρέα Σαλβάρη


    Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΕΝΤΜΟΝΤ-ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΑΛΒΑΡΗΣ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα Έντμοντ-Ανδρέα Σαλβάρη

Γράφει ο Έντμοντ-Ανδρέας Σαλβάρης

Σας ευχαριστώ για την πρόσκληση.
Γεννήθηκα στην Κορυτσά στις 30 Ιουλίου 1957.
Τελείωσα τις σπουδές μου στο Πανεπιστήμιο των Τιράνων για οικονομικά.
Από μικρός είχα το βιβλίο αχώριστο φίλο.
Εκτός από τη λογοτεχνική τέχνη, με τράβηξε πολύ η φιλοσοφία, η ιστορία και η ελληνική αρχαιότητα.
Ζω με την οικογένειά μου στη Θεσσαλονίκη από το 1997, αναγκασμένος από την αλβανική τραγωδία της χρονιάς.

Ανεξάρτητα από τη δουλειά που κάνω, συνεχίζω να γράφω στίχους, πεζογραφία, δημοσιογραφία κ.λπ.
Η δημιουργικότητά μου στην αλβανική γλώσσα έχει υλοποιηθεί σε 18 δημοσιευμένα βιβλία.
Τέσσερα βιβλία έχουν εκδοθεί στα ελληνικά.
Το μυθιστόρημα, "Το κάστρο των σκιών"
Το βιβλίο με τα ποιήματα, "Με το βλέμμα του Ομήρου"
Το μυθιστόρημα, "Το αστικό των φαντασιώσεων: Δανάη και Ορφέα"
Και το τελευταίο μυθιστόρημα, "Έντεκα μέρες εξομολόγησης συν Μία"

Για μένα η λογοτεχνική δημιουργικότητα είναι απαραίτητο κομμάτι της αναπνοής μου, αναπόσπαστο κομμάτι του ψυχικού και πνευματικού κόσμου.
Αν μια μέρα μου λείψει αυτό το μέρος του κόσμου μου, θα είναι η τελευταία μέρα της ύπαρξής μου.
Η δημιουργικότητά μου είμαι εγώ σε ό,τι ζω, ονειρεύομαι, φαντασιώνομαι, επιθυμώ κ.λπ. 
Είμαι σε κάτι που θα μπορούσα να κάνω στη ζωή, αλλά για αντικειμενικούς και υποκειμενικούς λόγους δεν μπορούσα ή δεν ήθελα να το κάνω.
Είμαι εγώ μέσα και πέρα από τον εαυτό μου, που βιώνω τον εαυτό μου στους ρόλους των διάφορων χαρακτήρων στα μυθιστορήματά μου.

Ποτέ δεν γράφω σκεπτόμενος ή επιλέγοντας τους αναγνώστες μου, γιατί ποτέ δεν κάθομαι να γράψω με αυτή την προκατάληψη.
Κάθε συγγραφέας δημιουργεί τους δικούς του αναγνώστες.
Στην πεζογραφική λογοτεχνική δημιουργικότητα δεν μου αρέσει η απλή αφήγηση του θέματος, αλλά ο εσωτερικός κόσμος του ανθρώπου στις σχέσεις του με τον εαυτό του, την οικογένεια, την κοινωνία κ.λπ.
Τα μηνύματά μου προς τον αναγνώστη είναι μηνύματα που υπάρχουν σε ισχύ μέσα σε κάθε αναγνώστη, αλλά για διάφορους λόγους, είτε κοιμούνται και πρέπει να ξυπνήσουν, είτε εάν ξυπνήσουν, πρέπει και να ενεργοποιηθούν. Είναι καθολικά μηνύματα για τον άνθρωπο, τόσο ανεξάρτητο και ελεύθερο, όσο και εξαρτημένο και σκλαβωμένο στην πραγματικότητα στην οποία ζει και που δεν είναι επιλογή του. Αυτό που μπορεί να επιλέξει μόνος του είναι η μορφή και ο τρόπος ζωής σύμφωνα με τις ικανότητες και τις επιθυμίες του, έχοντας και ενεργώντας κάθε στιγμή της ζωής με θετική ενέργεια.

Με εκτίμηση
Έντμοντ -Ανδρέας Σαλβάρης 

Το βιβλίο ''Έντεκα μέρες εξομολόγησης συν Μία" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Τον ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας

Όνειρα στη θερμάστρα