Συνέντευξη με τη συγγραφέα Ισαβέλλα Πρίτσα

Γράφει η Κυριακή Γανίτη

  Σημερινή μου καλεσμένη στην στήλη των συνεντεύξεων η συγγραφέας Ισαβέλλα Πρίτσα. Την ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο καί τις απαντήσεις της. Από τις εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές κυκλοφορεί το νέο της βιβλίο με τίτλο "Το χρυσό κρεμμύδι είναι καλύτερο". Της εύχομαι να είναι καλοτάξιδο. Για όσους/ες επιθυμούν να το διαβάσουν,μπορούν να το προμηθευτούν είτε από το επίσημο site του εκδοτικού,είτε από κάποιο βιβλιοπωλείο. 

Για να δούμε τι μοιράστηκε μαζί μας...

ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές το νέο σας βιβλίο με τίτλο ‘’Το χρυσό κρεμμύδι είναι καλύτερο’’. Να είναι καλοτάξιδο. Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια γι’αυτό;

Ι.Π. Καταρχάς σας ευχαριστώ πολύ.
«Το χρυσό κρεμμύδι είναι καλύτερο» είναι μια νουβέλα περί τις 80 σελίδες, η οποία ακολουθεί τις περιπλανήσεις μιας κυνικής πρωταγωνίστριας που προσπαθεί να μείνει ζωντανή στο δυστοπικό κόσμο ενός σαδιστικού παιχνιδιού. 

ΕΡΩΤΗΣΗ 2: Ποια η πηγή έμπνευσης της συγκεκριμένης ιστορίας;

Ι.Π. Ουσιαστικά ο εκδοτικός οίκος είχε ένα κάλεσμα για δυστοπικές ιστορίες κι έτσι με βάση αυτό το κάλεσμα έγραψα κι εγώ μια δυστοπική ιστορία, με έμπνευση ίσως τους χειρότερους εφιάλτες μου και τα πολλά θρίλερ που βλέπω κατά καιρούς.

ΕΡΩΤΗΣΗ 3: Ποιο το αλληγορικό νόημα πίσω από τον τίτλο του βιβλίου;

Ι.Π. Το νόημα του τίτλου αποκαλύπτεται προς το τέλος του βιβλίου, αλλά κυρίως αναφέρεται στο πόσο μεγάλη απευαισθητοποίηση υπάρχει ως προς την έκθεση σε βίαιο περιεχόμενο, το οποίο αντιμετωπίζεται πλέον και ως βαρετό.

ΕΡΩΤΗΣΗ 4: Τί θα επιθυμούσατε να ‘’κοινωνήσετε’’ στο αναγνωστικό κοινό μέσα από τις ιστορία του βιβλίου σας;

Ι.Π. Ίσως τους προβληματισμούς μου για την κοινωνία, την ανθρωποφαγία και την αβεβαιότητα που κρύβει το μέλλον. Ίσως αρκετά δυσοίωνες σκέψεις τελικά.

ΕΡΩΤΗΣΗ 5: Γιατί επιλέξατε να γράψετε ένα βιβλίο που να ανήκει στο είδος του φανταστικού; Θα μπορούσατε να γράψετε βιβλία,τα οποία να ανήκουν σε άλλα λογοτεχνικά είδη;

Ι.Π. Λατρεύω την φαντασία. Σίγουρα μονοπωλεί το ενδιαφέρον μου ως αναγνώστρια και ως συγγραφέα, αλλά εξίσου πολύ λατρεύω τον τρόμο. Μέχρι στιγμής έχω γράψει από παραμύθια μέχρι νουβέλες επιστημονικής φαντασίας και θρίλερ ιστορίες εμπνευσμένες από το Λάβκραφτ, οπότε θα έλεγα πως μπορώ να γράψω διαφορετικού τύπου ιστορίες αλλά προτιμώ συνειδητά στις περισσότερες να υπάρχει το στοιχείου του φανταστικού. Ίσως να πρόκειται για θέμα προσωπικού γούστου, ή να νοιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια σε κάτι που να απέχει αρκετά από την πραγματικότητα που βιώνω…

ΕΡΩΤΗΣΗ 6: Έχετε ξεκινήσει να γράφετε το επόμενο βιβλίο σας; Αν ναι,μπορείτε να μας πείτε δύο λόγια; Σε ποιο λογοτεχνικό είδος θα ανήκει;

Ι.Π. Ακόμη δεν έχω ξεκινήσει να γράφω κάτι, αν και υπάρχουν ακόμη γραπτά μου που είναι υπό έκδοση, σίγουρα όμως το επόμενο βιβλίο μου θα ήθελα να είναι μια ιστορία μυστηρίου που πρωταγωνιστές να είναι οι φίλοι μου. Τους το έχω υποσχεθεί χρόνια και ίσως τελικά να έχει έρθει το πλήρωμα του χρόνου για να γράψω κάτι τέτοιο, με καλτ και χιουμοριστικά στοιχεία βέβαια.

ΕΡΩΤΗΣΗ 7: Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τα βιβλία σας που κυκλοφορούν ήδη;

Ι.Π. Γενικά αν και δεν είμαι ακόμη ούτε τριάντα είχα την τύχη να έχουν εκδοθεί αρκετά βιβλία μου μέχρι στιγμής. Κυκλοφορεί το βιβλίο μου «Ανατομία ενός καλλιτέχνη» από τις εκδόσεις Ελκυστής, το οποίο είναι ουσιαστικά μια μουσική περιπέτεια με πρωταγωνιστές δύο βιολονίστες και μία πιανίστρια, οι οποίοι μπλέκουν στις πιο περίεργες καταστάσεις.

Κυκλοφορεί επίσης το βιβλίο μου «η μικρή Άρκτος», από τις εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές, το οποίο συνυπογράφουν η Αναστασία Δημακοπούλου και ο Στέφανος Ματέεβ Λιναρδής. Είναι μια νουβελέτα, αν μπορεί να μου επιτραπεί ο όρος, μια διαστημική περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας η οποία εκτυλίσσεται κάτω από τον αστερισμό της μικρής Άρκτου.

Κυκλοφορεί φυσικά «το Χρυσό Κρεμμύδι είναι καλύτερο» από τις εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές, που είναι ένα post apocalyptic θρίλερ με στοιχεία δράσης.

Το παραμύθι μου Carpe Noctem, από τις εκδόσεις Γλαρόλυκοι, στο οποίο έχω κάνει και την εικονογράφηση, το οποίο περιγράφει τις περιπέτειες που έζησαν δύο φίλοι μια νύχτα, γι’ αυτό κι ο τίτλος.

Επίσης διηγήματα μου υπάρχουν στην ανθολογία «Αναζητώντας μιαν άλλη γη» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πηγή, όπου το θέμα είναι η ανακάλυψη του διαστήματος και τέλος στην ανθολογία «Η πτώση των Θεών ΙΙ» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές όπου η θεματική είναι διηγήματα εμπνευσμένα από το έργο του Λάβκραφτ.

EΡΩΤΗΣΗ 8: Σαν αναγνώστρια,τί είδους βιβλία προτιμάτε να διαβάζετε;

Ι.Π. Το 90% της βιβλιοθήκης μου είναι βιβλία φαντασίας, το 9% τρόμου και το 1% κάτι από τα υπόλοιπα είδη λογοτεχνίας. Οπότε θα έλεγα πως λατρεύω τελικά τα βιβλία φαντασίας κυρίως τον Τόλκιν, τον Πράτσετ, τη Ρόουλινγκ, τον Stine, τη Le Guin.

ΕΡΩΤΗΣΗ 9: Τέλος,ποιο ήταν εκείνο το βιβλίο που διαβάσατε πρόσφατα καί σας ικανοποίησε στον μέγιστο βαθμό;

Ι.Π. Το τελευταίο βιβλίο που διάβασα που με έκανε να νοιώσω αυτή τη ζεστασιά στην καρδιά και με ικανοποίησε περισσότερο απ’ ο,τι περίμενα από ένα βιβλίο στην ενήλικη ζωή μου, ήταν ο «Θανατηφόρος βοηθός» του Terry Pratchett. Ένα βιβλίο το οποίο διάβασα στα ελληνικά και ήταν ένα ανέλπιστο δώρο, μιας και πλέον είναι εκτός κυκλοφορίας, όπως δυστυχώς και τα περισσότερα βιβλία του Pratchett στα ελληνικά.

Με εκτίμηση,Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon

Ι.Π. Χάρηκα πολύ. Καλό σας απόγευμα.
Ισαβέλλα Πρίτσα

Διαβάστε εδώ την κριτική μου για το βιβλίο: https://vivliovamon.blogspot.com/2022/03/blog-post_75.html








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Φλόγες στα Κύματα

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΖΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ

Ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαρία Κέιτζ