Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Βούλα Παπατσιφλικιώτη


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΒΟΥΛΑ ΠΑΠΑΤΣΙΦΛΙΚΙΩΤΗ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Βούλα Παπατσιφλικιώτη

Γράφει η Βούλα Παπατσιφλικιώτη

Από μικρή λάτρευα τα παιδιά και ήταν μια συνειδητή απόφαση να ασχοληθώ με επάγγελμα σχετικό με την ανατροφή τους. Έτσι σπούδασα βρεφονηπιοκόμος στην Θεσσαλονίκη, μια πόλη στην οποία γεννήθηκα, ζω και δραστηριοποιούμε μέχρι και σήμερα. Ένα παιδί με δυσκολία λόγου, που συνάντησα στην επαγγελματική μου πορεία, ήταν η αφορμή για το μεταπτυχιακό μου στη Λογοθεραπεία. Η δημοσιογραφία, ένα επάγγελμα όπου λάτρευα στα μαθητικά μου χρόνια, έχει γίνει συνοδοιπόρος ζωής μέσα από την καλλιτεχνική σελίδα “Duende-Art”, της οποίας είμαι δημιουργός & διαχειρίστρια. Γράφοντας ένα άρθρο για την μεγαλύτερη εφημερίδα των Ελλήνων της Αυστραλίας «Νέος Κόσμος», σχετικά με τα παιδιά, αποφάσισα ότι για να περάσεις ένα μήνυμα όσο πιο ανώδυνα γίνεται στις μικρές ψυχούλες πρέπει να γίνει μέσα από την διασκέδαση. Κάπως έτσι ξεκίνησε η πορεία μου στον χώρο της παιδικής λογοτεχνίας. Με καταγωγές από Μικρά Ασία και Κρήτη λατρεύω την Παράδοση, τα Ήθη και Έθιμά μας.

Πολύ απλά όλες αυτές οι ιδιότητες είναι κρίκοι στη ζωή ενός ατόμου. Με βοηθάνε να εξελιχθώ και να στέκομαι όρθια σε μια εποχή που ισοπεδώνει ανθρώπους και συναισθήματα. Πάνω από όλα όμως παλεύω να είμαι άνθρωπος με το Α κεφαλαίο.

Την ενασχόλησή μου με την συγγραφή την χρωστάω στον αδερφό μου. Μου είχε πει κάποια στιγμή να μην αφήνω τις σκέψεις μου να χάνονται και να τις καταγράφω κάπου. Έτσι ξεκίνησα τις απόψεις, τα όνειρα και τις σκέψεις μου να τα κάνω λέξεις πάνω στο χαρτί και νοητά καραβάκια γεμάτα ελπίδες για ένα καλύτερο αύριο! Σαν βρεφονηπιοκόμος σέβομαι την παιδική λογοτεχνία. Η είσοδός μου στο μαγικό κόσμο του παιδικού βιβλίου έγινε με την συγγραφή του πρώτου μου παραμυθιού «Μάθε τον Φόβο να νικάς!». Μέσα από την φαντασία και το νοητό ταξίδι γίνονται τα καλύτερα διδάγματα. Το βιβλίο έχει μεταφραστεί και στην Αγγλική διάλεκτο και τα δύο αυτά λογοτεχνικά έργα κυκλοφορούν από τις Εκδόσεις Ελκυστής. Επίσης, υπάρχει ένα ακόμα λογοτεχνικό μου έργο για παιδιά με τίτλο «Ποιος αξίζει να είναι Βασιλιάς;», το οποίο θα επανακυκλοφορήσει από την νέα χρονιά.

Πρόσφατα από τις Εκδόσεις Ελκυστής κυκλοφόρησε το πρώτο μου μυθιστόρημα με τίτλο «Μέσα από τα μάτια της Ζωής». Η συγγραφή του ξεκίνησε πριν επτά χρόνια, τον Μάρτιο του 2016. Κάποιο βράδυ η ηρωίδα του βιβλίου βρήκε ένα μαγικό τρόπο, τρύπωσε στην ονειρική μου περιπλάνηση και μου αποκάλυψε την αρχή της ιστορίας του βιβλίου. Ένοιωσα σαν να έψαχνε μια “Αριάδνη”, που θα έπιανε τον μίτο της ζωής της, θα ανακάλυπτε την πορεία της και καταγράφοντας την θα την έκανε ένα αστέρι στην αιωνιότητα της λογοτεχνίας. Προσπάθησα λοιπόν να σταθώ αντάξια των προσδοκιών της. Έτσι ξεκίνησα την συγγραφή του συγκεκριμένου έργου, με λαογραφική, ιστορική και γεωγραφική μελέτη. Μέσα από τις σελίδες ενός ιδιαίτερου βιβλίου ταξιδεύουμε στην Πόλη των χρωμάτων, των αρωμάτων, των ήχων και εικόνων!

Στόχος μου είναι μέσα από την πένα μου να κάνω τα όνειρα, τα συναισθήματα και την φαντασία λογοτεχνικά έργα για μικρούς και μεγάλους αναγνώστες!

Θα ήθελα να ολοκληρώσω αυτή την ομιλία με μια ευχή! Όλοι έχουν “εγκλωβιστεί” σε διαδικτυακούς χώρους και κόσμους μακριά από την ζεστασιά του αληθινού. Ας κάνουμε μια “αποσύνδεση” στo ψεύτικο και ας κοιτάξουμε τον συνάνθρωπο που έχουμε δίπλα μας! Όσο και να φαίνεται δύσκολο ας βάλουμε την ανθρωπιά, την σκέψη και την γνώση μπροστά και όλα θα γίνουν. Με το «μαζί» και όχι το «εγώ» μπορούμε να κάνουμε αυτό τον κόσμο καλύτερο!

 Το βιβλίο ''Μέσα από τα μάτια της Ζωής" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΖΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ

Ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΙ ΔΕΚΑ