Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Σάββα Μόσχου


Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΣΑΒΒΑΣ ΜΟΣΧΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα Σάββα Μόσχου

Γράφει ο Σάββας Μόσχου

Χαίρετε,
είμαι ο Σάββας Μόσχου και, δοθείσης της ευκαιρίας, αποφάσισα να σας συστηθώ. 
Και γιατί να σας συστηθώ, θα αναρωτηθεί κανείς. Το αίτιο είναι το ότι έχω γράψει ένα βιβλίο (το πρώτο μέρος -μάλλον- τριλογίας) και όσες/όσοι το διαβάσουν ίσως να θελήσουν να μάθουν δύο πράγματα για εμένα.

Συνοπτικά: γεννήθηκα το 1968 και τα τελευταία αρκετά χρόνια ζω και εργάζομαι στο Μόναχο της Βαυαρίας. Δεν είμαι η περίπτωση ανθρώπου που "έγραφε από μικρός", ωστόσο διάβαζα πολύ και δεν εννοώ τόσο τη σχολική ύλη. Δε θεωρώ τον εαυτό μου συγγραφέα, κι αν ναι, τότε εντελώς ερασιτέχνη.

Επανέρχομαι στο βιβλίο: έχει τον τίτλο Absence Area (Περιοχή Απουσίας), κι όπως προανέφερα σκοπεύω -αν πάνε όλα καλά- να το εξελίξω σε τριλογία. Πρόκειται για ένα μυθιστόρημα 628 σελίδων, που κινείται στον χώρο δυστοπία / θρίλερ /τρόμος / λελογισμένη φαντασία. 

Πιθανόν, το εγχώριο αναγνωστικό κοινό στο συγκεκριμένο είδος να μην είναι και ιδιαίτερα μεγάλο, αλλά γράφω για αυτό. Αν είμαι τυχερός ίσως να με διαβάσουν και οι "άλλοι" και, σίγουρα, τους θέλω αυτούς τους "άλλους", όμως γράφω -και θα συνεχίσω να γράφω- για το κοινό μου.

Αυτά τα λίγα για εμένα, νομίζω πως σας είναι αρκετά.

Φιλικά,
Σάββας Μόσχου

Το βιβλίο ''Absence area, Περιοχή απουσίας" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Τον ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΖΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ

Ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!

Το Σπασμένο Φυλαχτό