Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Γουλτίδη


Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΟΥΛΤΙΔΗΣ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα Γιώργο Γουλτίδη

Γράφει ο Γιώργος Γουλτίδης

Γεια σας, θα ήθελα να σας πω λίγα λόγια για μένα!

Το όνομα μου είναι Γιώργος Γουλτίδης, δραστηριοποιούμαι στο χώρο των πωλήσεων και μόλις κυκλοφόρησε το βιβλίο μου, ''ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ!'' , το οποίο αποτελεί και την πρώτη μου συγγραφική απόπειρα!

Πρόκειται για την αληθινή προσωπική ιστορία γέννησης και υιοθεσίας μου, και εξιστορεί, πως μέσα από διάφορες συμπτώσεις αλλά και συγκυρίες, κατάφερα να μάθω την αληθινή μου ταυτότητα.

Ο λόγος που αποφάσισα να την αποτυπώσω στο χαρτί και να τη μοιραστώ μαζί σας, είναι γιατί πιστεύω πως μπορεί να βοηθήσει στη σκέψη και στους προβληματισμούς, μελλοντικών ανάδοχων - θετών γονιών, να προχωρήσουν στην απόφαση υιοθεσίας ενός παιδιού.

Δείχνοντας τους, πως όσον αφορά την αγάπη, που δίνουν κ παίρνουν τα δύο μέρη, γονείς και παιδιά, καμμιά σημασία δεν έχει αν τα γέννησαν οι ίδιοι ή όχι.

Σας χαιρετώ και σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία!

Με εκτίμηση,

Γιώργος Γουλτίδης

Το βιβλίο ''Το δικό μου παιδί!" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Τον ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΖΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ

Ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!

Το Σπασμένο Φυλαχτό