Ας γνωρίσουμε τον ποιητή Στέλιο Νικολάου


Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε τoν ποιητή Στέλιο Νικολάου

Γράφει ο Στέλιος Νικολάου

Ντέρτια, θαλάσση και πατρίς (ποίηση)

Χαίρομαι πολύ που έχω την ευκαιρία να συστηθώ στους αναγνώστες του Ελληνικού βιβλίου! Είμαι ο Στέλιος Νικολάου (Ψευδώνυμο: Νισολομού) και είμαι Νομικός Ερευνητής/Ποιητής/Συγγραφέας, από την όμορφη Κύπρο, και οι αναγνώστες μπορούν να με βρουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης twitter, Instagram, medium, και LinkedIn (@Nisolomou).

Αν θα μπορούσα να πω λίγα λόγια για τον εαυτό μου, θα ήταν πως αγαπώ τον αθλητισμό, τη θάλασσα, και τη φύση γενικότερα. Εκτός αυτών, η συγγραφή είναι η ζωή μου, καθώς τα αδημοσίευτα βιβλία μου αριθμούν κάτι δεκάδες μυθιστορήματα και συλλογές ποίησης.

Κατ’ επέκταση, η ποιητική συλλογή «Ντέρτια, θαλάσση και πατρίς» αποτελεί την δεύτερη υπό έκδοση δουλειά μου, διαδεχόμενη την πρώτη μου ποιητική συλλογή «Κυπρίων γη αέναη – Καρπασία».

Το βιβλίο μιλάει για όλα τα ντέρτια τα οποία κρύβουμε στις καρδιές μας (και πιο συγκεκριμένα – σε αρκετά ποιήματα – στην καρδιά μου), για την πατρίδα που λέγεται Κύπρος, καθώς επίσης και για τη Μεσόγειο θάλασσα που εμπεριέχει τη Ρωμιοσύνη και εμάς τους ίδιους.

Ένα βιβλίο το οποίο περιγράφει λεγόμενα και τόπους, εκφράζει συναισθήματα, διδαχές και ανησυχίες, αλλά και έχει σκοπό να προβληματίσει τον αναγνώστη, κάνοντας τον να νιώσει.

Η ποιητική συλλογή ''ΝΤΕΡΤΙΑ, ΘΑΛΑΣΣΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΣ'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Βακχικόν.


Τον ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΖΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ

Ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΙ ΔΕΚΑ