Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιφιγένεια Μπακογιάννη


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιφιγένεια Μπακογιάννη

Γράφει η Ιφιγένεια Μπακογιάννη

Καλησπέρα, καλησπέρα! Προτού μιλήσω για εμένα, θα ήθελα να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στην Κυριακή. Την νιώθω, όπως και άλλους ανθρώπους, σαν ένα στήριγμα δίπλα μου, στα βήματα που κάνω στον χώρο της συγγραφής και του βιβλίου. Ευχαριστώ λοιπόν για ακόμη μία φορά, για την ευκαιρία που μου έδωσε. Αν και δεν είμαι καλή στην παρουσίαση του εαυτού, θα πω, πως με λένε Ιφιγένεια, το βασικό μου επάγγελμα είναι ταξιδιωτικός πράκτορας και οι σπουδές μου αφορούσαν τη δημοσιογραφία. Αγαπώ πολύ να μαθαίνω ξένες γλώσσες (και ας έχει γεράσει ο εγκέφαλος, καθώς πλέον δυσκολεύομαι να συγκρατήσω τόσο εύκολα πληροφορίες) και γνωρίζω τέσσερις ως τώρα. Λατρεύω τα ταξίδια, καθώς με φέρνουν κοντά σε άλλους πολιτισμούς, ανθρώπους, γεύσεις και εικόνες. Είναι τόσο σπουδαίο να γνωρίζεις πώς ζουν οι άνθρωποι σε άλλα μέρη, του δικού σου όμως κόσμου. Τα ταξίδια είναι η καλύτερη επένδυση και αποτελούν πηγή έμπνευσης για το δεύτερό μου χόμπι, τη συγγραφή.

Τις λέξεις νομίζω, τις έκρυβα μέσα μου από πάντα. Από παιδί, έγραφα μικρές ιστορίες με φόντο την καθημερινότητά μου. Στα δεκατέσσερα έγραψα και ολοκλήρωσα το πρώτο μου βιβλίο φαντασίας και συνέχισα στο επόμενο, μέχρι που πραγματοποίησα ένα διάλειμμα πολλών χρόνων. Όταν αποφάσισα να κρατήσω ξανά την πένα, δεν την άφησα ποτέ. Δεν νομίζω πως μπορώ να υπάρξω δίχως τη συγγραφή και αυτός είναι και ένας λόγος, που δεν δίνω τόσο βάρος στην έκδοση.

Ας πούμε τώρα και λίγα πράγματα γι’ αυτό. Από τον τομέα των εκδόσεων, έχω απογοητευτεί. Η πρώτη μου εμφάνιση στον χώρο, έπεσε στο κενό, για να ακολουθήσει η δεύτερη, με τη Γραβάτα Γένους Θηλυκού, που ήταν κωμωδία, μυστηρίου και λίγο αισθηματικό, να κάνει κατακόρυφη πτώση μιας που ο εκδοτικός ολίγον διαλύθηκε και μαζί με αυτόν, η αμοιβή η ελάχιστη των κόπων μας. Να μην παρεξηγηθώ. Δεν γράφω για το χρηματικό κέρδος. Ως τώρα εξάλλου, δεν έχω λάβει καμία αμοιβή για τα δύο μου βιβλία, απλώς είναι θλιβερό, το πώς καμιά φορά μας αντιμετωπίζουν οι εκδότες. Παρόλα αυτά, ύψωσα το ανάστημα, γιατί όπως προανάφερα, αγαπώ να γράφω (και να διαβάζω) και αποφάσισα να εκδώσω για πρώτη φορά, ένα από τα δύο αγαπημένα μου είδη. Κυκλοφόρησε λοιπόν, σε έντυπη μορφή, το πρώτο μέρος μίας τετραλογίας φαντασίας, ήδη ολοκληρωμένης, με τίτλο: Σάμχαϊν η Κατάρα του ορφανού από τις Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή. Όσοι έχετε αγαπήσει το Χάρι Πότερ, ελπίζω πως θα αγαπήσετε και το βιβλίο μου. Περιέχει μαγεία, μπόλικη κοσμοπλασία, λίγο έρωτα, οπότε γιατί όχι; Σχέδιό μου άμεσο, είναι να τελειώσω την επιμέλεια του δεύτερου βιβλίου της σειράς, ώστε να το έχετε σε έναν χρόνο στα χέρια σας. Σχέδιο μου μελλοντικό; Να εκδώσω την τετραλογία του ιστορικού μυθιστορήματος που έχω γράψει και για το οποίο έχω κοπιάσει με άπειρες ώρες έρευνας.

Όνειρό μου, από τον τομέα της συγγραφής, είναι να με αγαπήσει ο κόσμος. Αυτή είναι και η μοναδική αμοιβή που αποζητώ και αυτός είναι και ο λόγος που παρά τα 30 βιβλία που έχω γράψει, μόνο τα 6 ή 7 θα έστελνα για έκδοση. Κοινώς, τα καλύτερά μου, καθώς δεν θεωρώ πως κάθε τι που γράφω, αξίζει να γίνει έντυπο και δεν το θεωρώ και καθόλου κακό αυτό!

Στους φίλους βιβλιόφιλους, να ευχηθώ καλές αναγνώσεις και πάνω από όλα, να αφήνουν ορισμένοι τον αρνητισμό στην άκρη. Στον χώρο της τέχνης, δεν χωρά ο ανταγωνισμός, η ζήλια και η κακολογία. Τα βιβλία είναι πνευματικά δώρα για απόλαυση. Απολαύστε την ανάγνωση και αφήστε την κριτική σας, πάντα με ευγένεια και σεβασμό.

Το βιβλίο ''Γραβάτα Γένους Θηλυκού" (εκδόσεις Υδροπλάνο).


Διαβάστε την κριτική μου για το βιβλίο εδώ: https://www.dominicamat.gr/2021/10/blog-post_48.html

Το βιβλίο ''Σάμχαϊν η Κατάρα του ορφανού'' κυκλοφορεί από τις Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon




Σχόλια

  1. Πόσο γνωριμα τα όσα λέτε κα Κυριακη .Κατι παρομοιο ειμαι κι εγω Απο μικρη λατρευα τα βιβλία και παντα θα με εβλεπες να μελετω Στα 15 μου χρονια αρχισα δειλα να γραφω ποιηση μα και μερικες μικρες ιστοριουλες Πολλοι προσπαθουσαν να με αποθαρύνουν διότι εινα χασιμο χρονου ,ποτε δεν θα τα καταφέρεις κ.α. πολλα αρνητικα σχολια Αντι να με αποθαρύνουν με πεισμωναν κι εδωσα υποσχεση στον εαυτό μου ότι μια μερα θα το καταφερω Εγραψα το πρωτο μυθιστορημα μου το 2011 το δευτερο το 2021 και τωρα στην μεση το τριτο .Αν και με τους εκδοτες τα εχω πια παρατησει ΣΑν πρωτα θελουν χρηματα να σου εκδοσουν και μετα δεν ακους τιποτα ετσι κι εγω αποφασισα τωρα να τα βγαλω μονη μου εστω κι απο ενα αντιτυπο το καθενα Προσπαθω να μεταφρασω το 2πο ,μου στα Αγγλικα κι όσο για ποιηματα παρα πολλα ανεκδοτα . Ετσι σας βγαζω το καπελο μου και ευχομαι παντα επιμονη και επιτυχια σε ότι κι αν κανετε Πολοι μεγαλοι συγγραφεις δεν ειχαν ουτε τα απαραιτητα μα δεν τα παρατησαν Ετσι κι εμεις μαχομαστε κι ασ μην υπάρχει αφεντης να μας πλερωσει το μεροκάματα Που ειπε καποτε ο Καζαντζακης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιωάννα Σερίφη

Του φθινοπώρου... αναγνώσματα!

Το σημάδι της σταγόνας. Βιβλίο Β΄

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Βαΐα Παπουτσή

ΤΟ ΙΑΜΑΤΙΚΟ ΨΥΧΟΒΟΤΑΝΟ (ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)