Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Νάντια Δημοπούλου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΝΑΝΤΙΑ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Νάντια Δημοπούλου

Γράφει η Νάντια Δημοπούλου

Γεια σας!                                                                 
Καταρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω την Κα Κυριακή Γανίτη για την φιλοξενία της. Ονομάζομαι Νάντια Δημοπούλου και γεννήθηκα στο Πύργο Ηλείας. Μεγάλωσα σε ένα μικρό χωριό περιτριγυρισμένο από βουνά και δάση στο Γρύλλο Ηλείας. Είμαι νοσηλεύτρια και συγγραφέας του βιβλίου (Ζεστό Αίμα) που κυκλοφορεί εδώ και λίγο καιρό από τις εκδόσεις Ελκυστής.    

Στα εφηβικά μου χρόνια άρχισα να ανακαλύπτω το μαγικό κόσμο της συγγραφής κάνοντας αμέτρητα ταξίδια  με το μυαλό μου σε φανταστικούς κόσμους. Δεν μπορώ να πω, πως έχω κάποια πηγή έμπνευσης. Όλες οι φανταστικές ιστορίες μου τρέχουν ανεμπόδιστα μέσα στο μυαλό μου. Όταν νοιώσω πως έχουν ωριμάσει, τις αφήνω να βγουν προς στα έξω. Έπειτα ανοίγω τον υπολογιστή και οι σκέψεις μου μεταμορφώνονται σε κείμενα δίνοντας ζωή στα φανταστικά πλάσματα και τους ήρωες μου.            
                                                            
Ανέκαθεν μου άρεσαν οι ταινίες, έχοντας όμως μεγαλύτερη αδυναμία σε αυτές του τρόμου. Έτσι ένα βράδυ καθώς παρακολουθούσα μια τέτοια ταινία μαζί με φίλους μου, ήρθε η ιδέα να δημιουργήσω τη δικιά μου φανταστική ιστορία που δεν είναι άλλη από το ''Ζεστό Αίμα''.     

Αυτή τη περίοδο γράφω ένα μυθιστόρημα με εντελώς διαφορετική θεματολογία από το προηγούμενο που έχω εκδώσει.            
   
Σκοπός μου είναι οι αναγνώστες να ταξιδέψουν μαζί μου στο φανταστικό κόσμο μου. 

 Το βιβλίο ''Ζεστό αίμα" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΖΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ

Ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΙ ΔΕΚΑ