Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Κατερίνα Μαρτζούκου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΤΖΟΥΚΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Κατερίνα Μαρτζούκου

Γράφει η Κατερίνα Μαρτζούκου

Γεια σας! Είμαι η Κατερίνα Μαρτζούκου, μεταφράστρια, ποιήτρια και στιχουργός. Γεννήθηκα το 1981 στην Αθήνα και έχω ρίζες από Κέρκυρα και Χαλκίδα. Μετά την ολοκλήρωση των μεταπτυχιακών μου σπουδών στη Μετάφραση, και παράλληλα με τη μετάφραση επιστημονικών και λογοτεχνικών βιβλίων και τη διδασκαλία αγγλικών και γαλλικών, άρχισα να δραστηριοποιούμαι και στον χώρο της μουσικής, ντύνοντας με στίχους τις μελωδίες φίλων και νέων δημιουργών. 

Το 2011 κάνω τη πρώτη μου εμφάνιση στον χώρο του βιβλίου, εκδίδω τη πρώτη μου ποιητική συλλογή με τίτλο «΄Ηταν Καιρός» από τις Εκδόσεις Ιωλκός. Αμέσως μετά μεσολαβεί μια δεκαετία σχεδόν, κατά τη διάρκεια της οποίας δημιούργησα οικογένεια, απέκτησα δύο κόρες και παράλληλα κατέγραφα μικρές και μεγάλες χαρές, μικρές και μεγάλες λύπες στο χαρτί, με τον τρόπο που έχω μάθει πια να μετουσιώνω τις σκέψεις μου σε στίχους. Γιατί ποιος δεν αγαπάει τις χαρές; Όμως οι λύπες είναι αυτές που μας ωριμάζουν και που αδιαμφισβήτητα μας κάνουν πιο δυνατούς. Ως εκ τούτου, πριν λίγο καιρό κυκλοφόρησε η δεύτερη συλλογή μου με τίτλο «Καταδύσεις» από τις Εκδόσεις Ελκυστής.

Γιατί Καταδύσεις; Διότι μια κατάδυση δεν αποτελεί απαραίτητα μια σκοτεινή διαδικασία, ακόμα κι αν εκείνη την ώρα έχει αυτή την αίσθηση. Είναι μια παύση για να σκεφτούμε, μια ευκαιρία να εμβαθύνουμε στα συναισθήματα μας, να αφεθούμε στη πτώση, να γνωρίσουμε τον εαυτό μας, εκεί, στα βαθιά. Όλοι έχουμε ζήσει μια ή περισσότερες καταδύσεις στη ζωή μας. Όμως ανεξαρτήτως βάθους, η επιλογή αμέσως μετά, συνήθως είναι μία. Αυτή της ανάδυσης. Της ανάδυσης προς το φως που βρίσκεται στην επιφάνεια. Κι αυτό είναι και το μήνυμα που θέλω να περάσω μέσα από τα 65 ποιήματα αυτής της συλλογής. Αυτό της ελπίδας και της πολυτιμότητας κάθε στιγμής. Η ποίηση ως άλλη μια μορφή δημιουργίας με βοηθάει να επικοινωνήσω με τον κόσμο και να αποτυπώσω όσο το δυνατόν πιο αληθινά:

«{…}όλα τα βήματα του χθες
Που οδήγησαν στο σήμερα
Σε αυτό που είμαι τώρα
Αυτή είναι η ιστορία μου
Ίχνη από το σύντομο πέρασμά μου
Σε αυτή τη πραγματικά δυσνόητη ζωή.
(«Σημάδια», Καταδύσεις, Εκδόσεις Ελκυστής)

 Το βιβλίο ''Καταδύσεις" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΖΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ

Ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΙ ΔΕΚΑ