Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Σοφία Γουδετσίδου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΣΟΦΙΑ ΓΟΥΔΕΤΣΙΔΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Σοφία Γουδετσίδου

Γράφει η Σοφία Γουδετσίδου

Γεια σας! Ονομάζομαι Σοφία Γουδετσίδου το επάγγελμά μου είναι φωτογράφος. Στην ηλικία των 24 χρόνων πήγα σε σχολή φωτογραφίας και από τότε δεν σταμάτησα να φωτογραφίζω... Αγαπάω πάρα πολύ τη δουλειά μου. Επίσης, από μικρή μου άρεσε να ζωγραφίζω και να γράφω ιστορίες. Συνήθως στις δύσκολες στιγμές μου με βοηθούσε πάρα πολύ την ψυχολογία μου να εκφράζω τα συναισθήματα μου γραπτός. Επίσης, και η ζωγραφική μου γέμιζε την καρδιά. Σε μεγάλη ηλικία πήγα σε δάσκαλο ζωγραφικής στον ζωγράφο Αθανάσιο Διγενή και έχω εξελίξει την ζωγραφική μου σε πορτρέτο, τοπία και σκίτσο. Την ίδια περίοδο ως έμπνευση μου ήρθαν διάφορες ιστορίες μαζί με τις εικόνες έτσι τις υλοποίησα και με σκίτσα. 

Οι τρεις πρώτες ιστορίες που έχουν εκδοθεί είναι ''Ο ψαράς μας ο μουρμούρης'', ''Το υπερήφανο τέρας'' και τώρα με τις εκδόσεις Ελκυστής ''Ο δάσκαλος ο κακομοίρης''. Επίσης, έχω κι άλλες ιστορίες οι οποίες περιμένουν να εκδοθούν. 

''Ο Ψαράς μας ο μουρμούρης'' έχει να κάνει με τις αρνητικές σκέψεις και πώς πρέπει να τις αντιμετωπίζουμε. Το υπερήφανο τέρας έχει να κάνει με την υπερηφάνεια και πως μία τέτοια συμπεριφορά μπορεί να μας βγει σε κακό. Και ο δάσκαλος ο κακομοίρης είναι ένας δάσκαλος ο οποίος δεν έχει τη δύναμη να επιβληθεί στα παιδιά και προσπαθεί να βρει τον τρόπο. Όλες οι ιστορίες έχουν να κάνουν με συναισθήματα, τα δικά μου συναισθήματα που έπρεπε να βρούνε τρόπο να εκφραστούν για να θεραπεύσουν την ψυχή μου.

Το βιβλίο ''Ο Δάσκαλος ο Kακομοίρης'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ο σύμβουλος του βασιλιά

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Κεφάλαιο: Ghost writer, ή, αλλιώς συγγραφέας-φάντασμα...

ΣΤΟ ΧΑΚΙ - Διαβάζοντας βιβλία σύγχρονης ξένης λογοτεχνίας (Μέρος 5ο)