Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ευαγγελία Τσακίρογλου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ευαγγελία Τσακίρογλου

Γράφει η Ευαγγελία Τσακίρογλου

Είμαι η Ευαγγελία και γεννήθηκα το Μάιο του 1974 στην Θεσσαλονίκη την ημέρα που το ημερολόγιο έδειχνε 9. Τα παιδικά μου χρόνια, έως και την πρώιμη ενηλικίωση μου τα πέρασα στην Κατερίνη. Μια πόλη που συνδυάζει αρμονικά τα φυσικά τοπία του βουνού με την απεραντοσύνη της θάλασσας. Ο Όλυμπος είναι βαθιά ριζωμένος μέσα μου. Είναι εκείνο το σημείο στον ορίζοντα που αναζητώ για να με παρηγορεί και με γαληνεύει κι ας είμαι πια αναγκασμένη μονάχα να τον αναπολώ. Τελείωσα το τμήμα Επιμελητών Πρόνοιας του Ε.Π.Λ και έλαβα μέρος ως συνοδός παιδιών ΑΜΕΑ στα SPECIAL OLYMPICS της Αθήνας το 1993. Οι πιο ξεχωριστές μέρες της ζωής μου! Τρίτο παιδί, το μικρό, μιας πενταμελούς οικογένειας, έχω δυο αδερφές που λατρεύω. Είμαι μαμά της Ελένης, του Ανέστη και της Παρασκευής και εδώ και 25 χρόνια που παντρεύτηκα τον Φώτη, ζω στο Μοσχάτο. 

Ως άνθρωπο με χαρακτηρίζει η επιμονή στο να ψάχνω πάντοτε την θετική πλευρά των πραγμάτων, δεν παρεξηγώ εύκολα καταστάσεις, προσπαθώ να μην γκρινιάζω για τα κακώς κείμενα της ζωής μου και όσο μπορώ χαμογελώ.

Μου αρέσει να ακούω ραδιόφωνο, να διαβάζω (προτιμώ κυρίως την ελληνική λογοτεχνία) και όταν δεν έχω πολύ όρεξη ή διάθεση να απασχολήσω το μυαλό μου ξεκουράζομαι βλέποντας σειρές ή ταινίες στην τηλεόραση. 

Καθημερινά μοιράζομαι τις καλημέρες και τις καληνύχτες μου με τους αγαπημένους μου. Είμαι σταθερή στις αποφάσεις μου τις οποίες παίρνω πάντοτε μετά από σκέψη, είμαι αυθόρμητη και δεν αποκαλύπτω μυστικό που μου έχεις εμπιστευτεί με τίποτα!

Στα 14 μου έγραψα ένα μικρό βιβλιαράκι με τον ευφάνταστο τίτλο «24 γράμματα, 24 ονόματα, 24 ιστορίες» του οποίου την εκτύπωση ανέλαβε ένας αρκετά ενθουσιώδης ξάδερφός μου. Άγουρες σκέψεις, όμως δεν τολμώ να τις πειράξω. Θέλω να αφήσω με τις αστοχίες και τα λάθη τους κρατώντας ατόφια τη χαρά και τον ενθουσιασμό που ένιωσε ο έφηβος εαυτός μου.

Η συγγραφή είναι μια μαγική διαδικασία που με καταπονεί και συγχρόνως με λυτρώνει. Είναι η διέξοδος που από παιδί χρησιμοποιούσα για να μπορώ να εκτονώνομαι και να ξελαφρώνω από τις ανησυχίες μου. Ο κόσμος που ξεδιπλώνεται στο χαρτί με βοηθά στο να μπορώ να κρατώ την ψυχή μου ανοιχτή. 

Στις 3/6/2020 διαγνώστηκα με νεφρική ανεπάρκεια τελικού σταδίου και τον Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς, στους 4 μήνες που έκανα αιμοκάθαρση, ήρθε η πρόταση συνεργασίας των Εκδόσεων ΕΛΚΥΣΤΗΣ. 

Συστήθηκα στο αναγνωστικό κοινό με το μυθιστόρημα μου «Τα άυλα θηρία της ψυχής». Προσπαθώντας να διατηρήσω τον εαυτό μου, να μην παρασυρθώ από τις ευθύνες της καθημερινότητας, έπλασα μια ιστορία αγάπης, που έμοιαζε με φως στα αξημέρωτα βράδια μου. Στην ουσία της, πραγματεύεται τον τρόπο με τον οποίο αξίζει και πρέπει να αγαπηθεί ο κάθε άνθρωπος. Άδολα, με σεβασμό, ανιδιοτέλεια και ελευθερία. 

Το δεύτερο μυθιστόρημα μου η «Άδεια κούνια», που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2023 και πάλι από τις εκδόσεις ΕΛΚΥΣΤΗΣ, γράφτηκε εξ ολοκλήρου κατά τη διάρκεια των συνεδριών της αιμοκάθαρσης. Πρόκειται για δύο ιστορίες που εξελίσσονται σε διαφορετικούς χρόνους και καθεμία έχει τα δικά της μυστικά. 

Αυτό το διάστημα απολαμβάνω το ταξίδι του νέου μου βιβλίου διαβάζοντας τα πονήματα ομότεχνων φίλων. Επίσης συγκεντρώνω και επιμελούμαι κάποια ποιήματα που κατά καιρούς έχω γράψει σε στιγμές πνευματικής κόπωσης. 

Τέλος, κλείνοντας αυτήν την μικρή εξομολόγηση, να πω πως είμαι ευγνώμων για κάθε τι που έρχεται στο δρόμο μου, ωραίο ή άσχημο, γιατί πιστεύω ακράδαντα πως όλα για κάποιο λόγο γίνονται και ότι όσο μπορώ θα διατηρώ το χιούμορ και τον αυτοσαρκασμό μου γιατί δεν κυλάει ευχάριστα η ζωή αν δεν την διασκεδάζεις!

Με εκτίμηση,
Ευαγγελία Τσακίρογλου 

Το βιβλίο "Άδεια κούνια'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ο σύμβουλος του βασιλιά

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Κεφάλαιο: Ghost writer, ή, αλλιώς συγγραφέας-φάντασμα...

ΣΤΟ ΧΑΚΙ - Διαβάζοντας βιβλία σύγχρονης ξένης λογοτεχνίας (Μέρος 5ο)