Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ασημίνα Στασινοπούλου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΣΗΜΙΝΑ ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ασημίνα Στασινοπούλου

Γράφει η Ασημίνα Στασινοπούλου

Καλησπέρα σας, 
Ονομάζομαι Ασημίνα Στασινοπούλου γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Είμαι μητέρα ενός ανήλικου αγοριού που λατρεύω και είναι όλη μου η ζωή. Οι δυο μας δημιουργούμε καθημερινά ιστορίες, ώστε να μπορέσω να του περάσω τα μηνύματά μου για τον κόσμο όπου μεγαλώνει και να τον προστατεύσω. Αυτό άλλωστε στάθηκε και η αφορμή να γράψω και τα παιδικά μου παραμύθια που είναι αναγνωρισμένα σε Ελλάδα και εξωτερικό και πολύ σύντομα θα τα δούμε να παίρνουν ζωή στην οθόνη.

Είμαι πτυχιούχος της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Τμήματος Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Έχω τελειώσει δημόσια σχολή ΙΕΚ ως Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής και Αυτοματισμού Γραφείου. Έχω εργαστεί ως διοικητικός υπάλληλος στη γραμματεία της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Πολεοδομίας στη Νομαρχία Μεσσηνίας.

Από μικρή μου άρεσε να ταξιδεύω με την πένα μου και να αποτυπώνω τις σκέψεις μου στο χαρτί. Αυτό στάθηκε και η αφορμή να γίνω συγγραφέας και παράλληλα αρθρογράφος στη στήλη «Πένα» των Βιβλίων Ορίζοντες και στους Θεματοφύλακες Λόγω Τεχνών όπου μοιράζομαι τις απόψεις μου για τα βιβλία που τόσο πολύ αγαπώ.

Το 2018 ξεκίνησα επίσημα την συγγραφική μου πορεία όπου έκδωσα το πρώτο μου λογοτεχνικό βιβλίο με τίτλο «Στα μονοπάτια του έρωτα» (Εκδόσεις Ανατολικός). Ακολούθησε την ίδια χρονιά και η έκδοση του πρώτου παιδικού βιβλίου «Ο δράκος πυροσβέστης» (Εκδόσεις Οσελότος). Το 2019 έγραψα και έκδωσα τα  «Παιχνίδια Εξουσίας»  (Εκδόσεις Οσελότος) όπου μέσα από την αστυνομική μου ιστορία μίλησα για την ενδοοικογενειακή βία και τα επακόλουθα στην ζωή μιας γυναίκας. Το 2020 έκδωσα το βραβευμένο μου εικονογραφημένο παραμύθι «Ο δράκος Γιατρός» (Εκδόσεις Οσελότος) που μεταφράστηκε και κυκλοφόρησε στην αγγλική έκδοση από την Ontime books και στην Ινδική από την Pharos books στην παγκόσμια αγορά. To 2021 κυκλοφόρησα το βιβλίο μου «Η γοητεία της έλξης» (Εκδόσεις Έλκυστης) που αγαπήθηκε από το αναγνωστικό κοινό και ήταν και υποψήφιο για βραβείο στα Public. Το 2022 συμμετείχα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Carmela’s Books με το ηλεκτρονικό μου βιβλίο «Μια καρδία για δύο».

Το 2019 συμμετείχα στο τεύχος 5 του Λογοτεχνικού περιοδικού Κέφαλος με την παιδική ιστορία «Στο νησί της φτου ξελευτερίας» και το 2020 στο τεύχος 8ο με την παιδική ιστορία «Το σεντούκι του παππού»

Πρόσφατα κυκλοφόρησα από τις Εκδόσεις Έλκυστης το άκρως ερωτικό μου βιβλίο «Η φλόγα του πάθους» και είμαι σίγουρη πως θα αγαπηθεί και στηριχτεί πολύ από το αγαπημένο μου αναγνωστικό κοινό γιατί έχουμε να κάνουμε με ένα νέο ζευγάρι γεμάτο φλόγα και πάθος που θα μας ταξιδέψουν στα ωραιότερα μέρη του κόσμου. 

Σας ευχαριστώ πολύ.

Το βιβλίο ''Η φλόγα του πάθους'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ο σύμβουλος του βασιλιά

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Κεφάλαιο: Ghost writer, ή, αλλιώς συγγραφέας-φάντασμα...

ΣΤΟ ΧΑΚΙ - Διαβάζοντας βιβλία σύγχρονης ξένης λογοτεχνίας (Μέρος 5ο)