Γνωρίζοντας την δημιουργό Έφη Χαλκέα καί το ποίημά της ''ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ. (Βαθιά ματιά!)''


Η ΠΟΙΗΤΡΙΑ ΕΦΗ ΧΑΛΚΕΑ

Οι δημιουργοί συστήνονται... Γνωρίζοντας την δημιουργό Έφη Χαλκέα καί το ποίημά της ''ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ. (Βαθιά ματιά!)''

Γράφει η Έφη Χαλκέα


Βαθιά ματιά από την αρχή 
μες την ψυχή σου μπαίνει.
Μάτια μαύρα γεμάτα φως.!

Υπόσχεση σου δίνουν σε έναν έρωτα μοναδικό, παράφορο, και δυνατό."Πότε να μην χάσω την βαθιά ματιά σου", υπόσχεση πάλι μου ζητάς.

Σε κοιτάζω και η μάτια μου εισχωρεί μες την καρδιά σου.
Τα μαύρα μάτια μου ποτέ δεν έπαψαν να σ'αγαπούν!  

Η καρδιά είναι η αφέντρα.
Αυτή κρατάει το μαστίγιο και το πούπουλο μαζί.
Τσακισμένη νιώθει όταν νομίζει ότι έπαψες να την αγαπάς.

Αλλά αυτή η βαθιά ματιά μου ποτέ δεν θα πάψει να σε ακολουθεί..
Τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής.
Την αλήθεια δεν θα πάψουν να την λένε.

Μόνο ο θάνατος μπορεί να την σταματήσει. Αλλά την καρδιά και την ματιά ποτέ δεν θα χωρίσει.

Ακόμη και εκεί θα σ'αγαπούν!!

Θα βλέπουν ένα έρωτα που χτίσαμε με πόνο.
Και που στην ιστορία έχει πια γραφτεί!

Έχω ένα αστέρι που μ' ακολουθεί και αυτό το αστέρι είσαι εσύ!!

Έφη Χαλκέα.
24.4.2023.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ



Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon









Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ο σύμβουλος του βασιλιά

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Κεφάλαιο: Ghost writer, ή, αλλιώς συγγραφέας-φάντασμα...

ΣΤΟ ΧΑΚΙ - Διαβάζοντας βιβλία σύγχρονης ξένης λογοτεχνίας (Μέρος 5ο)