Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ευαγγελία Πολυκανδριώτου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΛΥΚΑΝΔΡΙΩΤΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ευαγγελία Πολυκανδριώτου

Γράφει η Ευαγγελία Πολυκανδριώτου

Γεια σας! Είμαι η Ευαγγελία Πολυκανδριώτου, έχω σπουδάσει Διοίκηση επιχειρήσεων και τώρα διανύω το δεύτερο έτος στο Πάντειο πανεπιστήμιο στο τμήμα κοινωνικών επιστημών. Ασχολούμαι επαγγελματικά με τον χορό από την ηλικία των 8 ετών. Επιπλέον, έχω συμμετάσχει σε πολλά πρωταθλήματα χορού με πολλές επιτυχίες και μετάλλια να πλαισιώνουν την χαρά μου και την λαχτάρα μου για τον χορό. Το ''Σαν λουκούμι τριαντάφυλλο'' είναι το πρώτο μου βιβλίο και πρόκειται για ένα πολύ ρομαντικό – δραματικό και φουλ ερωτικό μυθιστόρημα! 

Η έμπνευση μου για το βιβλίο ''Σαν Λουκούμι Τριαντάφυλλο'' ήρθε στο μυαλό μου πολλά χρόνια πριν μέσα σε ένα καράβι της γραμμής Σύρο, Τήνο, Μύκονο.. Μέσα από τη συγγραφή μου αρέσει να εκφράζω κοινωνικούς προβληματισμούς, αλλά και προσωπικές αναζητήσεις και συναισθήματα. Κυρίως να αγγίζω πνευματικά τα καλά κρυμμένα θέλω των αναγνωστών, τις πιο κρυφές σκέψεις.. και ιδιαίτερα να μην νιώθουν συναισθηματική μοναξιά.. μα να αισθάνονται πως όλοι έχουμε πονέσει, κλάψει για έναν έρωτα.

Οι πηγές έμπνευσής μου δεν είναι μόνο τα βιώματα μου, μα τα βιώματα που μου δίνει η καθημερινότητά των ανθρώπων γύρω μου, τραγούδια που άκουσα τυχαία στο ραδιόφωνο ή αληθινές – ακραίες ιστορίες γνωστών μου και φυσικά, άλλα βιβλία που διαβάζω στον (λιγοστό) ελεύθερο χρόνο μου.

Στόχος μου είναι να συνεχίσω να αφουγκράζομαι τα ερεθίσματα που μου δίνει η ίδια η ζωή και να τα μετουσιώνω σε λογοτεχνική γραφή, αγγίζοντας τόσο τη δική μου την ψυχή όσο και την ψυχή άλλων ανθρώπων. Γιατί η συγγραφή αποτελεί την ιδανικότερη μορφή λύτρωσης, αλλά και πηγαία χαρά και έκφραση δημιουργικότητας!

Το βιβλίο ''Σαν λουκούμι τριαντάφυλλο" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ο σύμβουλος του βασιλιά

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Κεφάλαιο: Ghost writer, ή, αλλιώς συγγραφέας-φάντασμα...

Συνέντευξη με τον συγγραφέα Πάνο Νέζο