Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Άννα Μαρία Γκίκα


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΓΚΙΚΑ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Άννα Μαρία Γκίκα

Γράφει η Άννα Μαρία Γκίκα

Ας συστηθώ λοιπόν και εγώ...
Είμαι η Άννα Μαρία Γκίκα και ζω στην Χαλκίδα. Το βιβλίο μου ''25 ιστορίες και μια πολυθρόνα'' είναι μια συλλογή διηγημάτων που αναφέρεται σε 25 ήρωες και τις ιστορίες τους. Λόγω της ιδιότητάς μου θεώρησα πολύ ενδιαφέρον να ''δουν'' οι αναγνώστες τι συμβαίνει περίπου σε μια ψυχοθεραπευτική αίθουσα. Οι ήρωες είναι απλοί καθημερινοί άνθρωποι και δεν διαφέρουν στην ουσία από τον καθένα από μας.

Ο λόγος που ξεκίνησα να γράφω, για να πω την αλήθεια, ούτε εγώ δεν ξέρω ακριβώς ποιός είναι. Ξεκίνησε σαν μια ανάγκη να εκφράζομαι και έκτοτε δεν σταμάτησε.

Αυτό που έμαθα σίγουρα σε αυτό το συγγραφικό ταξίδι είναι ότι ακόμα και περνώντας τα χρόνια δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ποτέ για το τι μπορείς να κάνεις σε τούτη τη ζωή. Εύχομαι, λοιπόν, σε όλους τους ανθρώπους να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους και ίσως δούν και γνωρίσουν κομμάτια τους τα οποία παραμένουν ακόμα στη ''σιωπή''.

Το βιβλίο ''25 Ιστορίες και μια πολυθρόνα" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ο σύμβουλος του βασιλιά

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Κεφάλαιο: Ghost writer, ή, αλλιώς συγγραφέας-φάντασμα...

Συνέντευξη με τον συγγραφέα Πάνο Νέζο