Ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα Θεόδωρο Πάλλα


Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΛΛΑΣ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα Θεόδωρο Πάλλα

Γράφει ο Θεόδωρος Πάλλας

Είναι δύσκολο να πεις ποιος είσαι

πού βαδίζεις

ποια όνειρα σε συνοδεύουν τις νυχτιές

και ποιοι πόνοι σε δένουν σε μνήμες

Ποια μονοπάτια ακούνε τα βήματά μου;

Μια εικόνα έρχεται…

Μια πεταλούδα καθισμένη στη μύτη μου

Είναι η έμπνευση, είπες.

Η έμπνευσή μου είσαι εσύ, ψιθύρισα.

Περνάω τον καιρό μου

μετρώντας

σελίδες βιβλίων

λέξεις που τράβηξαν να βρουν τον δρόμο τους

-άλλες τον βρήκαν, άλλες χάθηκαν

Σκέφτομαι κάποιον καιρό

τον δρόμο που τράβηξα

Δύσκολος δρόμος

Έμαθα πια να είμαι τη μια ραβδοσκόπος

που ψάχνει νοήματα

την άλλη ταξιδευτής που αναζητά λέξεις

ή πραματευτής που μέσα στο καλάθι του

δεν έχει παρά ένα κλειδί

Ψάχνω τι εκείνο ξεκλειδώνει

Ίσως εκείνη τη μονιά

που ήθελα από πάντα μου να κλειστώ μέσα της.

Θεόδωρος Πάλλας 9/4/2023

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Γεννήθηκα το 1962 στο Καλοχώρι Βεροίας. Σπούδασα παιδαγωγικά και εργαζόμουν ως δάσκαλος.

Εκδόσεις:

«Τρία κι ένα ποιήματα» ( ποιήματα 1991, εκδόσεις Παρατηρητής)

« Ποιητικές δοκιμές» (ποιήματα 1994, εκδόσεις Παρατηρητής)

«Ενός αποσταμένου περιπατητή λόγοι» ( ποιήματα 1996, εκδόσεις Παρατηρητής)

«Ανεπαίσθητη προσβολή» (2013 μυθιστόρημα, εκδόσεις Άνεμος Εκδοτική)

«28 αντίγραφα» (2016 διηγήματα, εκδόσεις Άνεμος Εκδοτική)

«Η σιωπή των τύψεων» (2017 μυθιστόρημα, εκδόσεις Ανάτυπο)

«Στη χαραγή της 28ης σελήνης» (2018 διηγήματα, εκδόσεις Ελκυστής)

«Ο αμόλυντος και άλλες ιστορίες» (2021 διηγήματα, εκδόσεις Ελκυστής)

«ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΑΠΩΛΕΙΑ» (2023 διηγήματα, εκδόσεις Ελκυστής)


Διηγήματά μου έχουν δημοσιευτεί στις ιστοσελίδες:

Anemos magazine

tovivlio.net

fractalart


Το βιβλίο ''Μνήμη και απώλεια" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Τον ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ο σύμβουλος του βασιλιά

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Κεφάλαιο: Ghost writer, ή, αλλιώς συγγραφέας-φάντασμα...

ΣΤΟ ΧΑΚΙ - Διαβάζοντας βιβλία σύγχρονης ξένης λογοτεχνίας (Μέρος 5ο)