Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ελένη Σίντου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΕΛΕΝΗ ΣΙΝΤΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ελένη Σίντου

Γράφει η Ελένη Σίντου

Γεια σας! 
Να συστηθώ κι εγώ λοιπόν, αλλά πρώτα να σας ευχαριστήσω για τη τιμή που μου κάνετε να με φιλοξενήσετε στο blog σας. 
Ονομάζομαι Σίντου Ελένη και γεννήθηκα στα μελαγχολικά Ιωάννινα 34 χρόνια πριν. Μεγάλωσα σε ένα μικρό χωριό, λίγο έξω από την πόλη, στη Πεδινή. Είμαι μητέρα δύο όμορφων κοριτσιών, 3 και 6 ετών αντίστοιχα, οπότε όπως καταλαβαίνετε βρίσκομαι σε μια διαρκή μάχη, με τον χρόνο. Εργάζομαι στο ίδρυμα Νεομάρτυς Γεώργιος του ΚΚΠΠΗ, όπου φιλοξενεί άτομα ΑΜΕΑ και χρόνιους πάσχοντες.
Σπούδασα Πληροφορική και ΜΜΕ στο ΤΕΙ Πάτρας, έχοντας ως πρωταρχικό στόχο να ασχοληθώ με την Αθλητική Δημοσιογραφία, μιας και υπήρξα παράφορα ερωτευμένη με το ποδόσφαιρο και κυρίως το Ισπανικό Πρωτάθλημα και την Βασίλισσα της Ευρώπης Ρεαλ Μαδρίτης. 

Λίγο πριν φτάσω στα 19 έτη, ξεκίνησα να γράφω το πρώτο μου βιβλίο, με τίτλο ''Εγκλωβισμένος Έρωτας'', έχοντας την αμέριστη στήριξη της αγαπημένης μου φίλης Αγνής. Από τότε έως σήμερα έχω ολοκληρώσει δέκα έργα δίχως να υπολογίζω τα δύο που έχουν εκδοθεί. Το πρώτο μου έργο εκδόθηκε από τις εκδόσεις Λυκόφως, με τίτλο «Αρλίν» και αποτελεί το πρώτο μέρος της σειράς «Τα Δαιμόνια της Φύσης». Πρόσφατα κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Ελκυστής, το βιβλίο μου ''Αδαμάντινα Τείχη'', ένα κατασκοπικό, ερωτικό θρίλερ. 

Πιστεύω ακράδαντα πως η φαντασία είναι το πιο γλυκό ταξίδι, μια απεριόριστη δύναμη του ανθρώπινου νου κι αυτό επιθυμώ να το μεταδίδω μέσα από τα βιβλία μου. Επιδιώκω να τους κινητοποιώ πνευματικά και να δημιουργώ καινούργια συναισθήματα. Μου αρέσει πολύ η δράση και η αντίδραση κάτι το οποίο πιστεύω είναι εμφανές στον τρόπο που γράφω. 

Οι πηγές έμπνευσης μου, ποικίλλουν και διαφοροποιούνται συνεχώς. Κυριολεκτικά τα πάντα μπορούν να μου δώσουν αφορμή για να ανοίξω το τετράδιο και ν’ αποτυπώσω σκέψεις στο χαρτί. Η μουσική, με συντροφεύει ασταμάτητα σε κάθε συγγραφικό ταξίδι. Τ’ Αδαμάντινα Τείχη παραδείγματος χάριν, τα έγραψα με μια λίστα πέντε συγκεκριμένων τραγουδιών. Επίσης, οι άνθρωποι που έρχομαι σε καθημερινή επαφή, είμαι σίγουρη πως θ’ αναγνωρίσουν έστω ένα τους χαρακτηριστικό σε κάποιους χαρακτήρες των έργων μου.

Όταν μπλοκάρω ή πιστεύω πως χρειάζεται κάτι παραπάνω το εκάστοτε βιβλίο, ταξιδεύω. Έτσι με μεγάλη ευκολία ξεπερνάω το συγγραφικό μου αδιέξοδο.

Η συγγραφή αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του εαυτού μου, την καλύτερη εκτόνωση, το πιο ισχυρό ηρεμιστικό και σίγουρα δεν θα μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου, δίχως εκείνη.

Το βιβλίο ''Αδαμάντινα Τείχη'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ο σύμβουλος του βασιλιά

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Κεφάλαιο: Ghost writer, ή, αλλιώς συγγραφέας-φάντασμα...

ΣΤΟ ΧΑΚΙ - Διαβάζοντας βιβλία σύγχρονης ξένης λογοτεχνίας (Μέρος 5ο)