Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Ιωάννη Μαρίνο


Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα Ιωάννη Μαρίνο

Γράφει ο Ιωάννης Μαρίνος

Γεια σας, πώς αποφάσισα να ασχοληθώ με τη συγγραφή; Για πολλά χρόνια υπήρξα ένας μανιώδης αναγνώστης, είχα φτάσει στο σημείο να τελειώνω το βιβλίο σε μία ημέρα. Στην αρχή διάβαζα ό,τι έπεφτε στα χέρια μου, από ένα σημείο και μετά καταλάβαινα πως είχα χάσει το ενδιαφέρον μου, διότι σε πολλά λογοτεχνικά κείμενα δεν υπήρχαν οι αξίες και τα ηθικά διδάγματα που πρέπει να έχει ένα γραπτό για να πληροί τα λογοτεχνικά πλαίσια, τουλάχιστον έτσι όπως τις είχα διδαχθεί διαβάζοντας παλαιότερους συγγραφείς.

Αυτή ήταν η αφορμή, να πω ότι εγώ μπορώ να αναδείξω τις αξίες και τις σταθερές ηθικές μου μέσα από τη γραφή, να περάσω μηνύματα απευθυνόμενος σε παιδιά, παραμύθι και εφηβική λογοτεχνία. Τα κείμενα μου υμνούν την φιλία, το ευ αγωνίζεσθε, την ισότητα και όχι το φόβο, τον ανταγωνισμό, το bullying και τον ρατσισμό.

Το ίδιο και στα θεατρικά μου έργα, απευθυνόμενος σε ενήλικες διατηρώ τις ίδιες αξίες και αποφεύγω να γεμίζω τις σελίδες με ερωτικές αναλυτικές περιπτύξεις, καθώς και επαναλαμβανόμενες έννοιες λέξεων μόνο και μόνο για να αυξηθεί ο αριθμός σελίδων.

Στόχος μου δεν είναι ο αναγνώστης των κειμένων μου να ζει μέσα σε μία ειδωλική νιρβάνα που σταματάει απότομα τελειώνοντας την ανάγνωση του βιβλίου μου, αλλά ούτε να κρατάω το ενδιαφέρον του μέσα από συναισθηματικούς εκβιασμούς και φόβο. Αντιθέτως θα τον κάνει πιο δυνατό και πιο αποφασιστικό, μέσα από δύσκολες αποφάσεις να αποκτήσει την αυτοεκτίμησή του.

Πηγή έμπνευσης είναι η μη συμβατική μου φαντασία και η στάση ζωής.

Τα παραπάνω γραφόμενά μου μπορείτε εύκολα να διαπιστώσετε αν περιέχουν αυτά που υποστηρίζω, διαβάζοντας ένα από τα βιβλία μου.

ΕΚΔΟΣΕΙΣ:

● Μυθιστόρημα « Αστεράκια ταξιδεύουν » τον Νοέμβριο του 2017 κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Ανάτυπο.

● Ποίηση « ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο ΣΤΑΓΕΙΡΙΤΗΣ » 2017, συμμετείχε στην ποιητική συλλογή και δοκιμίου της Ένωσης Λογοτεχνών Βορείου Ελλάδος, κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Εχέδωρος.

● Θεατρικό μονόπρακτο « Πατρίδα δεν είναι τα χώματα » κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριος του 2018 από τις εκδόσεις Άπαρσις.

● Μυθιστόρημα « REPTILES » κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 2019 από τις εκδόσεις Ανάτυπο.

● Θεατρικό παραμύθι « Οι παράταιροι » τον Φεβρουάριο του 2020 κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Ανάτυπο.

● Θεατρικό έργο « Η παλιά τηλεόραση » Οκτώβρης του 2020, κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Αναζητήσεις.

● Συμμετοχή στο συλλογικό ποιητικό έργο «Το Κάλεσμα για την ελευθερία 2021», αφιερωμένο στα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821 από τις εκδόσεις Κούρος.

● Θεατρικά έργα « Οι Βαλκάνιοι», το Νοέμβριο του 2021 από τις εκδόσεις Ανάτυπο.

● Συμμετοχή στο πολύπτυχο «Απάνθισμα πνεύματος» , του 2022 από τις εκδόσεις Αγγελάκη.

● Μυθιστόρημα «Το δάσος των ψυχών», τον Σεπτέμβριο του 2023 από τις εκδόσεις Ελκυστής.

Σε λίγες μέρες θα κυκλοφορήσει το νέο μου μυθιστόρημα «Σε είδα», από τις εκδόσεις Ελκυστής.

Με εκτίμηση
Ιωάννης Μαρίνος

Το βιβλίο ''Το δάσος των ψυχών" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Τον ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!

Φλόγες στα Κύματα

Ο σύμβουλος του βασιλιά

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαρία Κέιτζ