Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαρία Κέιτζ


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΜΑΡΙΑ ΚΕΙΤΖ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαρία Κέιτζ

Γράφει η Μαρία Κέιτζ

Καλησπέρα! Είμαι η Μαρία Κέιτζ, βιβλιοθηκονόμος στο επάγγελμα. Κατάγομαι από την Κρήτη και την Κέρκυρα αλλά μένω στο Λουτράκι Κορινθίας. Είμαι παντρεμένη και έχω ένα γιο. Το πραγματικό μου όνομα είναι Μαρία Κλουβιδάκη.

Το 2023 κυκλοφόρησε το πρώτο μου μυθιστόρημα ''Άλκηστη'' και το 2024 το δεύτερο ''ΆννΑ'', από τις εκδόσεις Ελκυστής. Τον Σεπτέμβριο του 2023 το δοκίμιο μου ''BATTERFLY'' πήρε ειδική διάκριση στο παγκόσμιο λογοτεχνικό διαγωνισμό Μαρία Κάλλας - ''Η σκέψη μου και το αίμα μου είναι ελληνικά'' που έγινε στην Αργεντινή.

Μέσα από την συγγραφή προσπαθώ να βάζω τον αναγνώστη στην θέση του ήρωα, θέλοντας έτσι να γίνει ένα με την ιστορία μέχρι το τέλος. Να τον οδηγήσει με την φαντασία του σε μονοπάτια που θα τον προβληματίσουν και θα τον ταξιδέψουν σε έναν άλλον κόσμο από τον δικό του.

Οι πηγές έμπνευσής μου είναι απλά πράγματα όπως μια μυρωδιά, μια εικόνα, ένα συναίσθημα που μπορεί να γεννήσει στο μυαλό μου μια καινούρια ιστορία σε συνδυασμό με την φαντασία μου που καλπάζει. Και φυσικά χρησιμοποιώ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά είτε δικά μου είτε γνωστών μου που μου κάνουν εντύπωση σε ένα συνονθύλευμα ηρώων και καταστάσεων.

Στόχος μου είναι στο μέλλον να συνεχίσω την συγγραφή με νέα μυθιστορήματα αφού για μένα όλη αυτή η διαδικασία είναι μια ευχάριστη καθημερινότητα στην προσπάθεια μου να δώσω σάρκα και οστά στους νέους ήρωες για να ολοκληρώσουν την ιστορία τους φέρνοντας στο φως κρυμμένα μυστικά και ένοχα πάθη.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Το βιβλίο ''ΆννΑ" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Φλόγες στα Κύματα

Ο σύμβουλος του βασιλιά

ΣΤΟ ΧΑΚΙ - Διαβάζοντας βιβλία σύγχρονης ξένης λογοτεχνίας (Μέρος 5ο)

Συνέντευξη με τον συγγραφέα Πάνο Νέζο