Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαίρη Βανδώρου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΜΑΙΡΗ ΒΑΝΔΩΡΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαίρη Βανδώρου

Γράφει η Μαίρη Βανδώρου

Θα προσπαθήσω να αποφύγω να μακρηγορήσω και να σας κουράσω, άλλωστε προτιμάω να μιλάω μέσω των βιβλίων και των ηρώων μου.  

Είμαι γραφίστρια και συγγραφέας του μυθιστορήματος «Συνοδός Κορυφής» το οποίο και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Υδροπλάνο». 

Του Συνοδού Κορυφής προηγήθηκαν κείμενα (μυθιστορήματα, διηγήματα, νουβέλες, αλλά και κριτικές) τα οποία δημοσιεύτηκαν στο καλλιτεχνικό site ArtScript, ανάμεσα σε κείμενα κι άλλων αγαπημένων συνεργατών και συγγραφέων. Αν μπείτε στη Γράφω/μηχανή -Γράφω/μηχανή :: www.artscript.gr (webnode.gr)θα βρείτε πολλά λογοτεχνικά κείμενα και σίγουρα κάποια από αυτά θα σας κερδίσουν. Επίσης τα εικαστικά που συνοδεύουν τα λογοτεχνικά κείμενα στη Γράφω/μηχανή, τα έχω είτε σχεδιάσει η ίδια ενώ άλλες φορές έχω κάνει απλά τη σύνθεση.   

Ένα χρόνο περίπου πριν τη δημοσίευση του μυθιστορήματος «Συνοδός Κορυφής», έπειτα από έναν διαγωνισμό που έκαναν οι εκδόσεις Ωκεανός, εξαιτίας της καραντίνας για την αποφυγή εξάπλωσης του Covid-19, που αιχμαλώτισε τον παγκόσμιο πληθυσμό στο σπίτι του, το διήγημα μου με τίτλο «Έξωση από τον Καναπέ» συμπεριλήφθηκε στη συλλογή διηγημάτων με τίτλο «Μένουμε Σπίτι, Μέρες και Νύχτες Μιας Καραντίνας». Ωραίο να μένεις σπίτι αν έχεις να κάνεις πράγματα και η αλήθεια είναι ότι εκείνον το χειμώνα έκανα πολλά, μακάρι ο λόγος  να μη ήταν η πανδημία. 

Για να κλείσω, στους Διεθνείς Λογοτεχνικούς Διαγωνισμούς της Unesco, έχουν διακριθεί τρία κείμενά μου. Με έπαινο δυο παραμύθια μου, Το 2020 «Πετρούλες στη φακή» και το 2022 «Το Παραμύθι του Δάσους», ενώ το 2021 το διήγημά μου «Νεκρή Φύση» απέσπασε το τρίτο βραβείο στον ίδιο διαγωνισμό στην κατηγορία του διηγήματος. 

Ελπίζω σύντομα να έχω να σας παρουσιάσω νέα μου δουλειά. 

Εις το Επανιδείν…      

Το βιβλίο ''Συνοδός Κορυφής'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Υδροπλάνο.        


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε την ποιήτρια Μαρία Σταυροπούλου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας