Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαρία Καραμπίνη


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΜΠΙΝΗ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαρία Καραμπίνη

Γράφει η Μαρία Καραμπίνη

Γενικά αισθάνομαι άβολα να μιλάω για τον εαυτό μου αλλά επειδή δεν είμαι ακόμα πασίγνωστη συγγραφέας είναι αναγκαίο να το κάνω για να με γνωρίσετε 😆!

Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το 1980, πριν την ώρα μου, η ανυπομονησία βλέπετε ήταν στοιχείο το χαρακτήρα μου από πολύ νωρίς. Μεγαλώνοντας χωρίς αδέρφια έμαθα να κάνω καλή παρέα με τον εαυτό μου, μέχρι να έρθει στα δώδεκα μου ένα από τα ομορφότερα δώρα της ζωής μου, ο μικρός μου αδερφός. Περνούσα ατέλειωτες ώρες στο δωμάτιο μου ακούγοντας μουσική, ζωγραφίζοντας και φιλοσοφώντας σε κάθε ηλικία αυτά που της έπρεπαν. Η σχέση μου με τη συγγραφή ξεκίνησε όταν συνάντησα τον έρωτα για πρώτη φορά. Πηγή έμπνευσης ήταν φυσικά ο “μούσος” μου 🙃, αλλά περισσότερο τα συναισθήματα που μου γεννούσε… Αρχικά έγραφα ποιήματα, τα οποία ήταν κρυμμένα όλα αυτά τα χρόνια σε ένα συρτάρι.

Σπούδασα στη Σχολή Διεθνών Ευρωπαϊκών Οικονομικών και Πολιτικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας ενώ ταυτόχρονα άρχισα να εργάζομαι. Παντρεύτηκα τον προαναφερθέντα πρώτο μου έρωτα και φέραμε μαζί στον κόσμο δύο υπέροχα πλάσματα. Αφοσιώθηκα στο μεγάλωμα των παιδιών μου και τη φροντίδα της οικογένειας μου και δεν μετανιώνω στιγμή γι’ αυτό! Είμαι περήφανη και αισθάνομαι τυχερή που η ζωή μου έδωσε τέτοια δώρα. Πάθος μου είναι επίσης η υγιεινή διατροφή και κυρίως ζαχαροπλαστική και το μοιράζομαι μαζί σας μέσα από ένα food blog που έχω από το 2016, το GojiMary.gr. 

Μεγαλώνοντας, όπως είναι φυσικό, άρχισα να έχω και τις υπαρξιακές αναζητήσεις μου, και κάπως έτσι οδηγήθηκα στη συγγραφή του πρώτου μου βιβλίου… Πηγή έμπνευσης υπήρξε η αληθινή ιστορία που μου διηγήθηκε μία κοπέλα στον προθάλαμο ενός ιδιότυπου “ιατρείου”… Μέσα στα μάτια της αναγνώρισα τον εαυτό μου πολλές φορές, ένιωσα πως δεν είμαι μόνη σε αυτήν την αναζήτηση και συνειδητοποίησα ότι λίγο πολύ όλοι μας βιώνουμε ίδια συναισθήματα και περνάμε από τα ίδια κύματα στη διάρκεια της σύντομης ζωής μας. 

Κατέθεσα αυτήν την ιστορία πρώτον γιατί είναι πολύ όμορφη, αισιόδοξη και ανατρεπτική! Πραγματεύεται τις καθημερινές μας σχέσεις, τη δυσκολία που τις διέπει και καταδεικνύει τα λάθη που κάνουμε όλοι μας, ίσως γι’αυτό και οι περισσότεροι που το διάβασαν ως τώρα ταυτίστηκαν και προβληματίστηκαν. Αλλά προτείνει και τη λύση σε αυτήν την εσωτερική (αλλά και εξωτερική με τους άλλους) πάλη, που έρχεται μέσα από την ανάληψη της δικής μας προσωπικής ευθύνης. Όταν καταφέρουμε αυτό, γινόμαστε, μεγαλώνουμε και εξελισσόμαστε. Γινόμαστε μία καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας, και τότε, σε αυτή τη νέα εκδοχή δίνεται το δώρο που τόσο ποθούμε και ζητάμε...

Όνειρο μου είναι μέσα από αυτό το πρώτο βιβλίο να προκαλέσω και να ξυπνήσω συναισθήματα, να συμπονέσω, να προβληματίσω, να εμπνεύσω και να βοηθήσω (στο μέτρο που μπορώ) τους αναγνώστες να βρουν ο καθένας τη δύναμη που κρύβει μέσα του! Μοιράζομαι λοιπόν αυτήν την ιστορία μαζί σας γιατί όπως γράφω και στον πρόλογο “Αντί προλόγου” στο βιβλίο, "αποφάσισα ότι, αν έστω κι ένας άνθρωπος βρει παρηγοριά και βοήθεια σε αυτό το κείμενο, αν έστω κι ένας άνθρωπος μπορέσει μέσα από αυτό, να φτάσει πιο κοντά στο να ανακτήσει την εσωτερική του δύναμη, θα άξιζε τον κόπο…”

Μοιράζομαι, λοιπόν, μαζί σας αυτήν την ιστορία με αγάπη και συμπόνια… ❤️

Σας ευχαριστώ.

Το βιβλίο ''Ζήτα το!" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας

Όνειρα στη θερμάστρα