Κλειστόν λόγω... καλοκαιρινών διακοπών! Ραντεβού από Σεπτέμβριο!

Γράφει η Κυριακή Γανίτη

Αγαπητοί/ες αναγνώστες/στριες,

το blog ''Vivliovamon (Βιβλιοβάμων)'' θα παραμένει κλειστόν λόγω... καλοκαιρινών διακοπών από σήμερα έως καί τις αρχές Σεπτεμβρίου! Ραντεβού ξανά τότε με πολλές κριτικές, προτάσεις βιβλίων, συνεντεύξεις καί αφιερώματα! Μπορείτε όλο αυτό το διάστημα να ανατρέχετε σε παλαιότερες δημοσιεύσεις, που έχουν αναρτηθεί μέχρι καί σήμερα. 

 Α, καί να μην το ξεχάσω!

Η έκθεση του βιβλίου επιστρέφει στο ''σπίτι'' της, στο Πεδίο του Άρεως από 01-17 Σεπτεμβρίου! Ποιος/α ξέρει; Μπορεί να με βρείτε εκεί, κάποια μέρα, να περιπλανιέμαι μέσα στα αγαπημένα μου βιβλία!

Ό,τι καλύτερο σας εύχομαι! Καλό καλοκαίρι παρέα με όμορφα βιβλία!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαβάζοντας ένα απόσπασμα από το βιβλίο «Στοχασμοί» (Εκδ. Ελκυστής)

''Μα γιατί μιλάς στους/στις αναγνώστες/στριες, συγγραφείς, bookblogger, bookstagrammers, κλπ. στον πληθυντικό;''

ΑΝ ΕΙΧΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΟΥ

ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΟΘΙ

Ας γνωρίσουμε τη συγγραφέα Μαρία Μιχαέλα Γιαλεδάκη