Καλοκαιρινές διακοπές συντροφιά με βιβλία... ή καί όχι


(Προέλευση φωτογραφίας: Shutterstock.com)
Γράφει η Κυριακή Γανίτη

Καλοκαιρινές διακοπές συντροφιά με βιβλία... ή καί όχι

Η περίοδος των καλοκαιρινών διακοπών θεωρείται πως είναι η πιο κατάλληλη εποχή του χρόνου για να απολαύσουμε την συντροφιά βιβλίων που επιθυμούσαμε καιρό να διαβάσουμε, αλλά η καθημερινότητα καί οι πολλαπλές υποχρεώσεις, που προκύπτουν απ’αυτήν, δεν μας το επέτρεπαν.

Μα για πόσους/ες ισχύει καί λειτουργεί όλο αυτό;

Εγώ, για παράδειγμα, έχω περάσει την περίοδο των διακοπών του καλοκαιριού τόσο διαβάζοντας βιβλία (από την λίστα των αδιάβαστων), όσο καί χωρίς την παρέα αυτών. Καί ξέρετε τί διαπίστωσα; Πως στην πρώτη περίπτωση έμοιαζε σαν να συνέχιζα την καθημερινότητά μου ακριβώς όπως όλον τον χρόνο (που δεν βρίσκομαι σε διακοπές) καί δεν υπήρχε καμία διαφορά ως προς την διάθεσή μου για ανάγνωση βιβλίων, ενώ στην δεύτερη περίπτωση, μπορώ να πω, πως αφού πέρασα ένα ‘’στερητικό σύνδρομο’’ 3-4 ημερών, όχι μόνο ένιωσα να ηρεμεί η σκέψη μου, αλλά γυρίζοντας πίσω στην ‘’βάση’’ μου, ξεκίνησα να ξαναδιαβάζω με περισσότερη λαχτάρα κι ενδιαφέρον από πριν. Ουσιαστικά, λοιπόν, αυτό λειτούργησε θετικά για μένα. Βέβαια, αυτό διαφέρει για τον κάθε αναγνώστη καί την κάθε αναγνώστρια.

Εσείς σε ποια κατηγορία ανήκετε; 

Άν ανήκετε στην ίδια με εμένα, κρατήστε σημειώσεις κι ''αναγνωστικές'' δυνάμεις!

Άν, πάλι, είστε από εκείνους/ες που δεν θα πάνε διακοπές, ή, αγαπάτε να διαβάζετε βιβλία στις καλοκαιρινές σας εξορμήσεις, μείνετε συντονισμένοι/ες, καθώς σας έχω κι άλλες βιβλιοπροτάσεις γι'αυτήν την περίοδο!!!!

Τα σχόλια σας πάντα ευπρόσδεκτα κάτω από το άρθρο!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε την ποιήτρια Μαρία Σταυροπούλου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας