Για Όσα Τόλμησα
Γράφει η Κυριακή Γανίτη Σήμερα θα ξεκινήσω να καταγράφω τις σκέψεις μου για το βιβλίο που διάβασα και σας παρουσιάζω με ένα ερώτημα προς όλους κι όλες εσάς που θα διαβάσετε το παρόν κείμενο. Θέλω να είστε ειλικρινείς, όχι με μένα, αλλά με τον εαυτό σας. Κάντε λίγο υπομονή και θα καταλάβετε τι εννοώ. Ελάχιστες φορές, καθ'όλη τη διάρκεια της αναγνωστικής μου εμπειρίας, έχει τύχει να παρατείνω -παντελώς εσκεμμένα- την παραμονή ενός βιβλίου στα ράφια της βιβλιοθήκης μου με εκείνα προς ανάγνωση. Όχι, γιατί δεν επιθυμώ να το διαβάσω! Αντιθέτως, το κάνω διότι θέλω να κρατήσω όσο περισσότερο γίνεται αυτήν τη γλυκειά αναμονή σε σχέση με όσα θα λάβω από εκείνο. Πώς να σας το εξηγήσω; Ίσως πάλι να αντιλαμβάνεστε τι εννοώ και να έχετε νιώσει κάτι ανάλογο... Έτσι δεν είναι; Όταν έφτασε στα χέρια μου το μυθιστόρημα της συγγραφέως Ελένης Ισπόγλου, με τίτλο ''Για Όσα Τόλμησα'' (κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ιβίσκος) είναι αλήθεια ότι μου κέντρισε το ενδιαφέρον η εικόνα του εξωφύλλου ...