Ταχυανάγνωση & αντίληψη βαθύτερων νοημάτων του κειμένου...


(Προέλευση φωτογραφίας: Shutterstock.com)

Γράφει η Κυριακή Γανίτη

Ταχυανάγνωση & αντίληψη βαθύτερων νοημάτων του κειμένου...

Σήμερα νιώθω την ανάγκη να ξεκαθαρίσω την προσωπική μου άποψη μία καί καλή σχετικά με την ανάγνωση των βιβλίων καί την αντίληψη των βαθύτερων νοημάτων των ιστοριών τους. 

Από την πρώτη στιγμή που έμαθα να διαβάζω, αυθόρμητα μου βγήκε η ταχυανάγνωση. Δεν το επιδίωξα. Απλώς συνέβη. Καί για να σας προλάβω, προσπάθησα να αποβάλλω αυτό το κατά πολλούς ‘’ελάττωμα’’, διότι δεχόμουνα πίεση καί κριτική, -ευτυχώς όχι από την οικογένεια καί τους οικείους μου-, αλλά από τους τρίτους φωτεινούς παντογνώστες καί κριτές των πάντων!

Ε, λοιπόν, κι εγώ αποφάσισα να κλείσω τα αυτιά μου προς όλους κι όλες αυτούς/ες καί να συνεχίζω να διαβάζω με τον τρόπο που μπορώ. Καί ξέρετε τί διαπίστωσα; Πως μία χαρά καί απόλυτα αντιλαμβάνομαι τα πάντα. Ακόμη κι αυτά που νομίζουν πως δεν μπορώ. Ή θεωρείτε πως δεν έχω καταλάβει τι γίνεται εδώ καί πολύ καιρό;

Καί για να σας λύσω τις όποιες απορίες έχετε, η ταχυανάγνωση, ή, η αργή ανάγνωση ΔΕΝ παίζει κανέναν ρόλο σχετικά με την αντίληψη ενός βιβλίου κι όχι μόνο.

Κάποιος/α που διαβάζει γρήγορα ΔΕΝ σημαίνει πως υπερέχει κάποιου/ας που διαβάζει αργά, αλλά ούτε καί το αντίστροφο!

Όπως, άλλωστε, καί κάποιος/α που διαβάζει αργά ΔΕΝ είναι βραδύνους!

Ο μεγάλος δείκτης ευφυϊας, ή μη, ενός ανθρώπου ΔΕΝ κρίνεται, ούτε ορίζεται απ’αυτό! Βάλτε το καλά στο μυαλό σας!

Κι όπως πάντα, θα αναμένω τα σχόλια σας κάτω από το άρθρο!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας

Όνειρα στη θερμάστρα