Ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα Πέτρο Ευαγγελόπουλο


Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΕΤΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα Πέτρο Ευαγγελόπουλο

Γράφει ο Πέτρος Ευαγγελόπουλος

Γεια σας! Σε λίγα λόγια ας πούμε πολλά. Διότι η ενασχόλησή μου με τη συγγραφή και τα βιώματα που έχω από αυτήν, μοιάζουν να βρίσκονται μαζί μου εδώ και χίλια χρόνια. Λέγομαι Πέτρος Ευαγγελόπουλος, γεννήθηκα και ζω στην αγαπημένη μου Θεσσαλονίκη, τόπο –αλλά και χρόνο– που με ενέπνευσε για τα περισσότερα από τα κείμενά μου, ακόμη κι όταν μιλώ ρητά για άλλους κόσμους και εποχές.

Ξεκίνησα παλιά, γράφοντας ποιήματα. Ήταν η τελευταία δεκαετία του εικοστού αιώνα. Κάποια από αυτά ήταν σύντομα, άλλα εκτενή, κάποια αξιόλογα, άλλα όχι και τόσο. (Οι ξένοι έχουν πάντα μια πιο ψυχρή, «αντικειμενική» ματιά. Εδώ περιγράφω τη δική μου.) Εγκατέλειψα τα ποιήματα για τον πεζό λόγο, έπειτα από τη συμβουλή ενός φίλου, που διέβλεψε πως στην ουσία ήθελα να γράψω μια ιστορία. Αργότερα βέβαια, η ποίηση επανήλθε από την πίσω πόρτα και εγκαταστάθηκε σε πολλά πεζά κείμενά μου ως αναπόσπαστο –και αναπόφευκτο– στοιχείο.

Στην αρχή δειλά, και ψάχνοντας το επόμενο βήμα, κι ύστερα με πιο πολύ θάρρος και ορμή, άρχισα να γράφω τις ιστορίες μου, συχνά σε αναρχική δομή, και πατώντας ταυτόχρονα σε ποικίλα λογοτεχνικά είδη. Τα περισσότερα κείμενα παραμένουν ανέκδοτα, όχι όμως και αδιάβαστα από κόσμο: άρθρα, διηγήματα, αυτοβιογραφικά κείμενα, σάτιρα, τραγικές ιστορίες (ένα είδος είναι οι νεκρολογίες πραγματικών προσώπων που έχω γνωρίσει), αναλύσεις καλλιτεχνικών έργων κι άλλα πολλά. Θα παραθέσω στη συνέχεια μόνον όσα έργα μου έχουν εκδοθεί.

Το 2011 κυκλοφόρησε μία συλλογή με διηγήματα σχετικά με πνεύματα. Τίτλος της: «Ακροβάτες Δύο Κόσμων» από τις Εκδόσεις iWrite. Σε αυτήν συμμετείχα με το εκτενές διήγημά μου «Το μυστικό των Ashley», το οποίο περιγράφει μια ιστορία τρόμου στο αριστοκρατικό Λονδίνο στις αρχές του εικοστού αιώνα.

Τον Μάιο του 2012 κυκλοφορεί ένα από τα πιο αγαπημένα μου έργα, αγαπημένο τόσο σε μένα για διάφορους λόγους όσο και σε όσους το διάβασαν, το «Περίπτερο» από τις Εκδόσεις Πηγή. Διαδραματίζεται στην Άνω Πόλη της Θεσσαλονίκης. Όταν το έγραφα, ήταν μελλοντολογικό∙ τώρα πλέον μιλά για το παρελθόν. Όμως πάντα παραμένει μετέωρο σε έναν αόρατο τόπο και χρόνο μυστηρίου. «Θα ήθελα πάρα πολύ να διαβάσω ξανά κάτι σαν το αγαπημένο μου “Περίπτερο”», μού έγραψε πρόσφατα κάποιος κύριος.

Το 2018 εκδίδονται τα «Παράξενα Πλάσματα» από τις Εκδόσεις Ανάτυπο, με την εξίσου παράξενη μορφή: βιβλίο και ξεχωριστά 15 Επιστολές! Μια πολύ παράξενη και μπερδεμένη ιστορία μυστηρίου σε μια φανταστική πόλη του δυτικού Καναδά. Έχω γράψει ήδη το δεύτερο μέρος και ακολουθεί ελπίζω και τρίτο.

Το 2021 αφήνεται ελεύθερος «Ο Κατηραμένος Όφις» από τις Εκδόσεις Ελκυστής. Το συνοδεύει, στην ιστοσελίδα μου https://petrosevag.gr μια εκτενής ανάλυση που έγραψα ο ίδιος, και η οποία ξεδιαλύνει και ταυτόχρονα περιπλέκει τα πράγματα εις τη νιοστή.

Τον Ιούνιο του 2023 κυκλοφόρησαν οι «Επισκέπτες», πάλι από τις Εκδόσεις Ελκυστής. Πρόκειται για μια συλλογή ενός μικρού μυθιστορήματος και άλλων τεσσάρων ιστοριών, που έχουν ως κοινό στοιχείο την εισβολή στον προσωπικό χώρο παράξενων επισκεπτών και βιωμάτων.

Μπορεί κανείς να με βρει στο Facebook, όπου αναρτώ πολλές από τις αδημοσίευτες ιστορίες μου: https://www.facebook.com/petros.evangelopoulos.92

ενώ πιστεύω πως είναι πολύ ενδιαφέρουσα και μια περιήγηση στην ιστοσελίδα μου, ιδίως όσον αφορά τα πρώτα μου βιβλία: https://petrosevag.gr

Το βιβλίο ''Οι Επισκέπτες'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Τον ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας

Όνειρα στη θερμάστρα