Ολοκληρωμένη, ή, ευτυχισμένη αναγνώστρια;


(Προέλευση φωτογραφίας: Shutterstock.com)
Γράφει η Κυριακή Γανίτη
Ολοκληρωμένη, ή, ευτυχισμένη αναγνώστρια;

Ως άνθρωπος -από πολύ μικρή ηλικία- είμαι τελειομανής. Αυτό μου το -κατά πολλούς- ελάττωμα δεν θα μπορούσε να μην έχει ‘’αντίκτυπο’’ καί στην ιδιότητά μου ως αναγνώστρια. Βλέπετε, για πολλά χρόνια πίστευα πως η τελειομανία μου θα με βοηθούσε ώστε να είμαι μία ολοκληρωμένη αναγνώστρια.

Τί συνεπαγόταν όλο αυτό;

Να διαβάζω όλα τα βιβλία που ‘’έπεφταν’’ στα χέρια μου καί ανήκαν σε διαφορετικούς συγγραφείς, λογοτεχνικά είδη καί εκδοτικούς.

Το αποτέλεσμα;

Να έχω υποβάλλει τον εαυτό μου σε μία διαδικασία, που όχι μόνο με φόρτωνε με επιπλέον -περιττό όπως αποδείχθηκε- άγχος, μα διάβαζα καί βιβλία που ουσιαστικά δεν με ‘’κάλυπταν’’ σε κανένα επίπεδο. Ουσιαστικά έμοιαζε σαν να χάνω το νόημα της φιλαναγνωσίας. Πλέον, όμως, έχω αλλάξει στάση καί κάνω πιο αυστηρή επιλογή στα βιβλία που διαβάζω.

Θα μου πείτε, εύλογα, δεν έχει προκύψει έστω κι ένα θετικό απ’αυτό;

Βεβαίως! Γνώρισα την πένα αξιόλογων συγγραφέων, βιβλία που τα αγάπησα, όπως καί λογοτεχνικά είδη που με ικανοποιούν στο μέγιστο βαθμό.

Συμπέρασμα;

Ολοκληρωμένη αναγνώστρια ΔΕΝ σημαίνει πάντα κι ευτυχισμένη αναγνώστρια. Κι επειδή τα βιβλία προορίζονται για να μας προσφέρουν ψυχαγωγία καί όμορφα συναισθήματα, εγώ επιλέγω να είμαι μία ευτυχισμένη αναγνώστρια. Το ολοκληρωμένη, ή μη, το αφήνω στα χρόνια που θα έρθουν...

Ποια η δική σας άποψη;

Θα αναμένω τα σχόλια σας κάτω από το άρθρο!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας

Όνειρα στη θερμάστρα