Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ελευθερία Καραδήμου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΡΑΔΗΜΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ελευθερία Καραδήμου

Γράφει η Ελευθερία Καραδήμου

Γεια σας. Ονομάζομαι Ελευθερία Καραδήμου ή Ρία όπως με γνωρίζει ο περισσότερος κόσμος. Άρχισα να γράφω από πολύ μικρή σχεδόν από την ηλικία των 8 ετών. Οι σπουδές μου είναι μέχρι πρώτη γυμνασίου και για αυτό, πολλοί λένε ότι έχω «χάρισμα Θεού», εγώ το λέω ‘’πάθος’’. Είναι κάτι που το αγαπώ και το λατρεύω. Με συναρπάζει και με κάνει να ταξιδεύω, σε κόσμους απίστευτους… Τώρα αυτό που λέω, δεν ταιριάζει απόλυτα με τις ιστορίες των βιβλίων μου, γιατί τα περισσότερα από αυτά απευθύνονται σε αστυνομικά, με φόνους και διαλεύκανση μυστηρίου… αγαπώ την συγγραφή και πιστεύω όσο χρόνια και αν περάσουν, θα συνεχίσω να γραφώ με πάθος. Συνολικά έχω γράψει 17 βιβλία, τα οποία έχουν εκδοθεί από της εκδόσεις Ελκυστής «Στο Σύμπλεγμα της Αράχνης, ΜΠΑΡΤΑΚΟΒΑ η δωδεκάχρονη πόρνη και το Κλάμα της Λύκαινας», όπως και τα υπόλοιπα που έρχονται στο μέλλον.

Η έμπνευση μου έρχεται από τα καθημερινά βιώματα που ακούμε από την επικαιρότητα. Έγκλημα πάθους, συμφέροντος, διαφωνίας και πολλά ακόμα. Αν δεν παντρευόμουν σε ηλικία 14 χρονών, στόχος μου ήταν, να γίνω αστυνομικός… ίσως και αυτός να είναι ένας λόγος που γράφω αστυνομικά βιβλία.

Αυτό που με χαροποιεί ιδιαίτερα, είναι ότι οι αναγνώστες που διαβάζουν τα βιβλία μου, είναι άτομα από 16 ετών έως 106. Κυρίως τους μεταφέρω περιπέτεια, αγωνία, δράση και πλοκή στο μυστήριο. Κάποιοι με παρομοιάζουν με τον Άλφρεντ Χίτσκοκ τον «Άρχοντα του Σασπένς», με θρίλερ, περιπέτειας και τα ψυχολογικά θρίλερ καθώς για 12 χρόνια έκανα σήριαλ στο YouTube μερικά από τα σήριαλ ήταν … Στο Σύμπλεγμα της Αράχνης, Ποσειδώνιο διαδρομές, Αγγελοφορεμένος Δαίμονας, Μη πας ποτέ εκεί, Σιωπηλός Δολοφόνος, Παράξενη Παρουσία, Ραντεβού Θανάτου και πολλά ακόμα. 


Εκτός από το να γράφω σενάρια και μυθιστορήματα, μου αρέσει να παίζω με τους εγγονούς μου, τον Οδυσσέα που είναι 8 χρονών και τον Λευτέρη που είναι 16 μηνών και σε 6μήνες θα γίνω και 3η φορά μια ευτυχισμένη γιαγιά!!! Μου αρέσει ακόμα να ζω όμορφες στιγμές μέσα στην φύση, έτσι πολλές φορές πηγαίνω με τον άντρα μου, Οδυσσέα Ασημίδη μαζί για κυνήγι. Το κυνήγι δεν είναι απαραίτητο να βγεις και να σκοτώσεις κάποιο θήραμα, όπως πιστεύει ο περισσότερος κόσμος, αλλά είναι ζωή! Περπατάς μέσα στο δάσος, αναπνέεις καθαρό αέρα, μυρίζεις τις υπέροχες μυρουδιές που σου δίνει απλόχερα η φύση, ξενοιάζει το μυαλό σου και ζεις την απόλυτη ησυχία, μακριά από αδιάκριτα βλέμματα και την σοκαριστική πολυκοσμία.     

         Το βιβλίο ''Μπαρτάκοβα… η δωδεκάχρονη πόρνη" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.  


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας

Όνειρα στη θερμάστρα