Περί συνεντεύξεων και λοιπών στηλών των blogs...

(Προέλευση φωτογραφιών: Shutterstock.com)

Γράφει η Κυριακή Γανίτη

Περί συνεντεύξεων και λοιπών στηλών των blogs... Γιατί νομίζω ότι ήρθε η ώρα να ξεκαθαρίσουμε μία και καλή κάποια πράγματα...

Όταν αποφάσισα να φτιάξω πρώτα το ένα μου βιβλιοφιλικό blog και έπειτα και το δεύτερο, πιστέψτε με, δεν είχα καμία σκέψη ότι ήμουν πρωτοπόρος! Δεν ήρθα για να κλέψω κανενός/καμίας τη δόξα! Δε με ενδιαφέρει η προβολή. Δεν είμαι συγγραφέας, ούτε έχω καμία πρόθεση να γίνω! Απλώς κάνω κάτι που πραγματικά μου αρέσει και με γεμίζει! Φυσικά υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρξουν μελλοντικά και άλλα blogs με απώτερο σκοπό την ανάδειξη της λογοτεχνίας, των δημιουργών και εν γένει της φιλαναγνωσίας. Για να είμαι απολύτως ειλικρινής, όταν ξεκίνησα, είχα κατά νου να αναρτώ τα κείμενα με τις σκέψεις/κριτικές μου αποκλειστικά για τα βιβλία που διάβαζα. Τίποτε άλλο. Επισκεπτόμουν κάθε εβδομάδα βιβλιοπωλεία για να αγοράζω (εξακολουθώ να το κάνω, αλλά σε πιο αραιή συχνότητα) και να διαβάζω βιβλία που θα σας παρουσίαζα. Αφήστε τη χαρά που ένιωσα όταν ξεκίνησαν οι συνεργασίες με εκδοτικούς και συγγραφείς, αλλά και τα βιβλία που λάμβανα ως δώρα από τους γνωστούς μου! 

Η πρώτη κρούση για συνέντευξη ήρθε δίχως να το περιμένω, ή, να το έχω προγραμματίσει, από μία συγγραφέα που είχε επικοινωνήσει μαζί μου για μία παρουσίαση του βιβλίου της. Αρχικά μου έκανε εντύπωση ότι ήθελε να κάνουμε μαζί μία τέτοια συνέντευξη. Εγώ δεν είχα ιδέα, πέρα από εκείνες που διάβαζα σε άλλα blogs με θεματική τα βιβλία. Έφτιαξα, λοιπόν, κι εγώ κάποιες ερωτήσεις που απευθύνω σε κάθε συγγραφέα και νομίζω ότι με ενδιαφέρουν ως αναγνώστρια. Και να που το ένα έφερε το άλλο και συνέχισα την παρούσα στήλη, καθώς μέσω των συνεντεύξεων και των απαντήσεων των δημιουργών μάθαινα περισσότερα για τα έργα τους. Μη σας πω ότι ανακαλύπτω και βιβλία που μου κινούν το ενδιαφέρον για να τα προμηθευτώ και να τα διαβάσω.

Όταν άρχισε όλο αυτό να μεγαλώνει και να μεγαλώνει συνεχώς από τότε και να με εμπιστεύονται και να με τιμούν όλο και περισσότεροι άνθρωποι, προσπάθησα και καθημερινώς το κάνω -όσο είναι εφικτό κάτι τέτοιο- να βρίσκω νέες ιδέες και στήλες για τα blogs μου για να είναι ενδιαφέροντα για το αναγνωστικό κοινό. Ναι, τολμώ να πω ότι ήθελα να διαφέρουν τα δικά μου blogs. Δεν ήθελα να ακολουθώ ό,τι έκαναν αποκλειστικά οι λοιποί/ες. Όλοι κι όλες έχουμε δικαίωμα στα όνειρα! Δικός μου, λοιπόν, τρόπος παρουσίασης των βιβλίων, αλλιώτικα αφιερώματα σε συγγραφείς, σειρές, διλογίες, τριλογίες, κλπ βιβλίων, λογοτεχνικά είδη, στήλες με προτάσεις βιβλίων για το καλοκαίρι, για το φθινόπωρο, για την περίοδο των εορτών και των Χριστουγέννων, ή, και με άλλες θεματικές μέσα στη χρονιά, τη στήλη ''Περί βιβλίων σκέψεις...'', τη στήλη ''Οι δημιουργοί συστήνονται..." ώστε οι δημιουργοί να μην νιώθουν ''εγκλωβισμένοι/ες'' στο τι θέλουν να μοιραστούν με το κοινό μέσω των κλασικών ερωτοαπαντήσεων των συνεντεύξεων, αλλά και τη στήλη ''Αναγνωστών προτάσεις'' που προσκαλεί εσάς το αναγνωστικό κοινό να μου προτείνετε βιβλία που θα επιθυμούσατε να ''φιλοξενηθούν'' στα blogs. Κι ακόμη δεν τα θεωρώ αρκετά. Υπόσχομαι ότι θα προσπαθήσω να βρω κι άλλες. 

Δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι ο αρχικός μου στόχος υλοποιήθηκε στο βαθμό που θέλω, μα εύχομαι να το καταφέρω! Όπως δεν ξεχνώ ποτέ το πότε και ποιοι/ες με στήριξαν με πράξεις κι όχι με λόγια! Γι'αυτό κι εγώ θα προσπαθώ όσο μπορώ να βοηθώ!

Υ.Γ. Μη διστάζετε να επικοινωνείτε μαζί μου για προβολή του έργου σας. Είτε μέσω συνέντευξης, είτε μέσω κειμένου σας για τη στήλη ''Οι δημιουργοί συστήνονται'' (σε καμία από τις δύο επιλογές ΔΕΝ είναι υποχρεωτικό να έχει γίνει παρουσίαση του έργου σας από μένα στα blogs!), είτε για να διαβάσω και να αναρτήσω το κείμενό μου για το βιβλίο/α σας.

Σας ευχαριστώ πολύ!

Τα λέμε σύντομα σε νέο άρθρο!








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιωάννα Σερίφη

Του φθινοπώρου... αναγνώσματα!

Το σημάδι της σταγόνας. Βιβλίο Β΄

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Βαΐα Παπουτσή

ΤΟ ΙΑΜΑΤΙΚΟ ΨΥΧΟΒΟΤΑΝΟ (ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)