Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαργαρίτα Δρόσου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΔΡΟΣΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαργαρίτα Δρόσου

Γράφει η Μαργαρίτα Δρόσου

Γεια σας αγαπημένοι μου φίλοι, σας ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου δίνεται να σας συστηθώ. Ονομάζομαι Δρόσου Μαργαρίτα. Κατάγομαι από την Σαντορίνη, αν και έχω γεννηθεί στην Αθήνα και έχω μεγαλώσει στο χωριό του Εμπορείου Σαντορίνης. Έχω τελειώσει επαγγελματικό λύκειο ειδικότητα κομμωτικής τέχνης, οπού και ασχολήθηκα μόνο για λίγα χρόνια. Ενώ από το 2018 έως και σήμερα εργάζομαι ως ιδιωτική υπάλληλος στην εταιρεία του Κ. Σκλαβενίτη.

Από μικρή μου άρεσε πάρα πολύ να σκαρφίζομαι φανταστικές ιστορίες με το μυαλό μου και να τις αποτυπώνω στο χαρτί. Συνήθως αυτές οι ιστορίες ήταν ρομαντικού τύπου γιατί ήμουν αρκετά ονειροπόλα.

Στα εφηβικά μου χρονιά ξεκίνησα γράφοντας κάποιες μικρές ιστορίες και έτσι με την πάροδο του χρόνου , την ωρίμανση και την απόκτηση καλών και κακών εμπειριών, έφτασε η ώρα να γραφτεί το πρώτο μου βιβλίο “Το κορίτσι της σελήνης”.

Τρέφω μεγάλη αγάπη για τα βιβλία (προφανώς), διαβάζω διάφορα και ποίηση, ιδιαίτερα τους κλασικούς μας ποιητές, όπως ο Ελύτης, Καζαντζάκης, Σεφέρης κα. Οι Αγαπημένοι μου ποιητές εν ζωή είναι ο Κουμαριανός, ο Δεγαμινιώτης, η Ρενέ κα. Τον τελευταίο καιρό έχω ξεκινήσει σεμινάριά δημιουργικής γραφής στο ΕΠΚΑ διότι μου αρέσει γενικά να μαθαίνω καινούργια πράγματα είτε αυτό έχει να κάνει με την γραφή είτε όχι. Η μεγαλύτερη μου αδυναμία είναι οι οικογένεια μου η οποία με στηρίζει σε κάθε μου απόφαση (και τρέλα φυσικά). Έχω δυο αδέρφια μεγαλύτερα από εμένα για τα οποία νιώθω πολύ τυχερή που υπάρχουν στην ζωή μου και μου έχουν χαρίσει τέσσερα υπέροχα ανίψια (αγόρια όλα) καθώς επίσης φίλους καρδιακούς που είναι πάντα δίπλα μου σε όλα.

Από τον πατερά μου τον οποίο θαυμάζω απεριόριστα για όσα μας έχει δώσει, έχω πάρει πολλά, ένα από αυτά είναι η αγάπη μου για την θάλασσα και το ψάρεμα. Χάρη στις εξορμήσεις που κάναμε μαζί από όταν ήμουν μικρή με το σκάφος, κάναμε τον γύρω του ηφαιστείου και ολόκληρου του νησιού. Και έτσι γεννήθηκε μέσα μου το όνειρο και ο σκοπός να πάρω δίπλωμα ταχυπλόου/σκίπερ πολύ σύντομα. Και σαν ζώδιο του νερού το όποιο είμαι απεχθάνομαι την αιχμαλωσία των φαλαινών, δελφινιών κλπ και όσους δεν σέβονται την θάλασσα. Θεωρώ ότι κάθε ζώο πρέπει να γεννιέται, να ζει και να πεθαίνει στο φυσικό του περιβάλλον και μόνο. Και πως η θάλασσα, το διάστημα και η γη είναι τρεις διαφορετικοί κόσμοι οι οποίοι πρέπει να αγαπάμε και να σεβόμαστε.

Μου αρέσει πολύ να ακούω μουσική όλων των ειδών αλλά ιδιαίτερα ξένες μπαλάντες, πιάνο (όπου έκανα λίγα μαθήματα) και τραγούδια του παλιού ελληνικού κινηματογράφου ενώ ενθουσιάζομαι όταν βλέπω ταινίες ρομαντικές, ψυχολογικά θρίλερ και αστυνομικές σειρές γεμάτες μυστήριο. Τις Κυριακές τα μεσημέρια τις αφιερώνω εδώ και χρόνια, παρακολουθώντας αγώνες …Moto GP. Επίσης έμαθα μονή μου να φτιάχνω χειροποίητα μους σαπούνια απολέπισης για το σώμα/πρόσωπο και σαπούνια γλυκερίνης για το σώμα ή διακοσμητικά.

Από μικρή λάτρευα να χορεύω, ξεκινώντας από παραδοσιακούς χορούς, belly dance, και τον τελευταίο καιρό σύγχρονο, και είναι ο κυριότερος λόγος που γεννήθηκε η Ηώ, η πρώτη μου ηρωίδα. Πιστεύω βαθιά ότι μέσα από τον χορό η ψυχή βρίσκει έναν λόγο να εκφράζει και να χαράζει στην γη όσα νιώθει και αισθάνεται. Χαρά, έρωτα, πόνο ή απώλεια. 

Μέσα από το πρώτο βιβλίο μου λοιπόν θέλω να περάσω και στους αναγνώστες μου, μικρούς και μεγάλους πως τα όνειρα και η φαντασία δεν έχουν όρια ούτε φραγμούς, πρέπει πάντα να βρίσκουμε τρόπους να κάνουμε τα όνειρα μας πραγματικότητα γιατί όπως συνηθίζω να λέω…… ”ΤαΌνειρα ΔΕΝ Έχουν Ηλικία!!!”…

Το βιβλίο ''Το Κορίτσι της Σελήνης" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Για Όσα Τόλμησα

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Καίτη Δροσίνη

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Αθηνά Μαλαπάνη

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ηλιάνα Βολονάκη

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Βαΐα Παπουτσή