Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαρία Πορταράκη


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΜΑΡΙΑ ΠΟΡΤΑΡΑΚΗ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαρία Πορταράκη

Γράφει η Μαρία Πορταράκη

Ονομάζομαι Μαρία Πορταράκη και είμαι 33 ων ετών. Δουλεύω ως ιδιωτική υπάλληλος και κυρίως δουλεύω κάθε μέρα με τον ίδιο μου τον εαυτό. Αγαπώ κάθε είδους τέχνη, που βοηθάει όλους μας, αλλά και τον καθένα ξεχωριστά, να αφουγκραστεί, να εξωτερικεύσει και να εκφράσει το κάθε τι που βρίσκεται παγιδευμένο μέσα του.

Στέφθηκα για πρώτη φορά συγγραφέας στα 17 μου, όταν κάποια γεγονότα της ζωής μου με οδήγησαν σε απόλυτο συναισθηματικό αδιέξοδο. Η μόνη λύση την περίοδο εκείνη ήταν αυτή. Να γράφω. Και σιγά σιγά το έργο μου πήρε μορφή, ολοκληρώθηκε και ξέφυγε από τα πρότυπα του ημερολογίου μιας έφηβης. «Ο Άγγελος μου» από τις Εκδόσεις «Ύφος» ήταν και θα είναι πάντα το πρώτο μου παιδί, μέσα στο οποίο υπάρχει ένα από τα μεγαλύτερα κομμάτια του εαυτού μου.

Τα επόμενα χρόνια έγραψα πολλά κείμενα, άλλα μεγάλα, άλλα μικρά, όμως έμεναν φυλακισμένα μέσα σε ντοσιέ και συρτάρια. Δεν ήταν η στιγμή τους. Και κανείς δεν μπορεί να πάει κόντρα στην κατάλληλη στιγμή. Η «Μέθεξη» , το δεύτερο παιδί μου, κυκλοφόρησε τέλος Μαίου από τις Εκδόσεις Ελκυστής και με έκανε να νιώσω τη ζωή μου να γυρνά πίσω. Την μέρα που πήρα στα χέρια μου το πρώτο αντίτυπο ένιωσα πως του ανήκω και μου ανήκει. Ένιωσα πως είμαι φτιαγμένη για αυτό. Για να υπηρετώ την πένα μου. Βρήκα το νόημα και τον σκοπό μου.

Πολλές φορές με ρωτούν από που αντλώ έμπνευση. Πριν απαντήσω, πάντα χαμογελώ ασυναίσθητα, όπως και αυτήν ακριβώς τη στιγμή. Αντλώ έμπνευση από την καθημερινότητα, από κάθε τι που εκφράζει ζωή, από κάθε ερέθισμα μικρό ή μεγάλο, από κάθε πρόσωπο που θα συναντήσω μέσα στη μέρα. Από οτιδήποτε για κάποιον μπορεί να είναι αδιάφορο. Αγαπώ να χτίζω ήρωες και να τους δίνω ζωή, πλάθοντάς τους από το απόλυτο μηδέν. Κάποιους από αυτούς τους λατρεύω. Κάποιους άλλους τους μισώ και εγώ η ίδια. Δεν υπάρχει μέτρια κατάσταση. Δεν υπάρχει μέτριο γενικά στα συναισθήματά μου. Είμαι των άκρων και στη ζωή και στο χαρτί μου.

Ο Αχιλλέας, η Νεφέλη και η Λένια, που θα συναντήσετε στις σελίδες της Μέθεξης, είναι προσωπικότητες τόσο καθημερινές, μα και τόσο σπάνιες. Οι ιστορίες τους μπλέκονται από τη μοίρα περίεργα, όπως άλλωστε συμβαίνει σχεδόν πάντα στη ζωή. Το απολαυστικό είναι πως στο τέλος θα βρουν όλοι τη λύτρωση. Η κάθαρση που κάθε ζωή και μοίρα έχει ανάγκη.

Μελανό μου σημείο οι λευκές σελίδες που δεν μπορώ να γράψω και το αισιόδοξο κείμενο που δεν μπορώ να αποδώσω. Συνηθίζω τη μουντή γραφή και πάντα οι ήρωες μου ζουν το προσωπικό τους δράμα, είτε μεγάλο είτε μικρό. Δεν πιστεύω σε ροζ σύννεφα και ιδανικές καταστάσεις, οπότε αδυνατώ να το υπηρετήσω και στη γραφή μου. Παρ' όλα αυτά, το δουλεύω και το προσπαθώ, γιατί ακόμα και εγώ κάποιες φορές έχω την ανάγκη να «μαλακώσω». Ίσως τα καταφέρω σε κάποια στιγμή. Ίσως και όχι. Θα το δείξει η ιστορία. Θα το δείξει το επόμενο βιβλίο, το οποίο ήδη έχει πάρει ζωή και θέση μέσα μου…

Αυτά για μένα! Σας ευχαριστώ από καρδιάς. Με την ευχή να μην έχετε ποτέ ταβάνι, γιατί κανένα όνειρο δεν ζει για πολύ σκεπασμένο.

Μαρία Πορταράκη

Το βιβλίο ''Μέθεξη" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon






Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Για Όσα Τόλμησα

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Καίτη Δροσίνη

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Αθηνά Μαλαπάνη

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ηλιάνα Βολονάκη

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Βαΐα Παπουτσή