Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Λένια Τσιάνου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΛΕΝΙΑ ΤΣΙΑΝΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Λένια Τσιάνου

Γράφει η Λένια Τσιάνου

Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση σας. Την βρίσκω ιδανική λύση να προβάλλω τα έργα μου, ''ΑΧΑΡΙΣΤΗ'' και ''Το ξεχασμένο φυλαχτό'' εκδόσεις Ελκυστής στο αδηφάγο αναγνωστικό κοινό. Εντυπωσιάζει η πρωτότυπη πλοκή και το άψογο εκφραστικό μου ταλέντο. Εν ολίγοις,,, φάτε τα, να χορτάσετε τις αισθήσεις σας!!! Και τις πέντε!!!

Η ενασχόληση μου με το μυθιστόρημα άρχισε όταν η Αγγλίδα καθηγήτρια μου στο κολλέγιο του Λονδίνου προφήτευσε: ''Helena,one day you will write a book''. Μετά από αυτό, ήταν πλέον θέμα τιμής για μένα να βγάλω ασπροπρόσωπη την άξια δασκάλα μου. 
Με εφόδια τις γνώσεις (λογοτεχνικές) και το πρίσμα μου έφτασα κατάκοπη μα ευχαριστημένη στο σημερινό μου επίπεδο. Μακάρι όλα τα νέα φιλόδοξα παιδιά να τύχουν κατάλληλων εκπαιδευτικών που θα τους βάλουν στο κατάλληλο "καλούπι" για μελλοντική δράση.

Καλόκαλοκαίρι, ξέγνοιαστο, δημιουργικό. 

ΛΕΝΙΑ ΤΣΙΆΝΟΥ συγγραφέας.

Το βιβλίο ''Αχάριστη" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιωάννα Σερίφη

Του φθινοπώρου... αναγνώσματα!

Το σημάδι της σταγόνας. Βιβλίο Β΄

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Βαΐα Παπουτσή

ΤΟ ΙΑΜΑΤΙΚΟ ΨΥΧΟΒΟΤΑΝΟ (ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)