Ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα Νικόλαο Βεντουρή


Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα Νικόλαο Βεντουρή

Γράφει ο Νικόλαος Βεντουρής

Είμαι ο Νικόλας Βεντουρής και γεννήθηκα στη Νάουσα της Πάρου. Από μικρός μου άρεσε το διάβασμα και η γραφή και έχω γράψει ποιήματα και στίχους, τα περισσότερα εμπνευσμένα από τη θάλασσα και τη ζωή των ψαράδων. Μου αρέσει, εκτός από την ανάγνωση και τη συγγραφή, η μουσική, -παίζω κιθάρα και λαούτο- και έχω μελοποιήσει πολλά δικά μου ποιήματα, αλλά και άλλων παριανών ποιητών και όχι μόνο.
Παραθέτω πιο κάτω δικούς μου στίχους από τη ζωή των ψαράδων, τους οποίους έχω μελοποιήσει:

ΟΤΑΝ ΦΥΣΑΕΙ Ο ΒΟΡΙΑΣ

Όταν φυσάει ο βοριάς
και δένουν τα καΐκια
τότε οι ψαράδες στη στεριά
απλώνουνε τα δίχτυα.

Κι όπου υπάρχει απανεμιά
κι ο ήλιος τους ζεσταίνει
θ’ αρχίσουνε το μπάλωμα
στα δίχτυα τους σκυμμένοι.

Με μαχαιράκια κοφτερά
πρώτα θα καθαρίσουν
τις τρύπες απ’ τα «ζούμπερα»
με σόκορο να κλείσουν.

Γύρω στις δωδεκάμισι
χάμω τα παρατούνε
στο διπλανό το ουζερί
της σούμα τους θα πιούνε.

Μα όταν καλμάρει ο καιρός
κι η θάλασσα ημερέψει
τότε θα φύγουν για δουλειά
πρωί προτού να φέξει.

(Ζούμπερα λένε οι ψαράδες τη φώκια ή τα δελφίνια,
όταν πηγαίνουν και τρώνε τα ψάρια πάνω από τα δίχτυα
και τα σχίζουν.
Σόκορο, είναι κομμάτι διχτιού που το χρησιμοποιούν
για να κλείσουν τις τρύπες αυτές).

Επηρεασμένος από τα έργα τής Αγκάθα Κρίστι, αλλά και άλλων αντίστοιχων συγγραφέων της αστυνομικής λογοτεχνίας, ξεκίνησα δοκιμαστικά με το μυθιστόρημα «Στη σκιά του ψηλού βράχου», το οποίο κυκλοφόρησε και σε δεύτερη αναθεωρημένη έκδοση, από τις εκδόσεις «Εντύποις». Αυτό το είχα γράψει το 1988 με ένα μολύβι σε τετράδιο και έμεινε σε ένα συρτάρι για τα επόμενα χρόνια. Όταν το έστειλα και το διάβασαν, το 2017 θυμάμαι, μου απάντησαν αμέσως ενθουσιασμένοι από τον εκδοτικό, οπότε μετά από δύο μήνες το παρουσιάσαμε στη Νάουσα της Πάρου. Κι έτσι πήρα φόρα και άρχισα να γράφω τα επόμενα. Το 2018 κυκλοφορεί το δεύτερο αστυνομικό μυθιστόρημα με τίτλο: «Ο παρατηρητής τού θανάτου» από τις εκδόσεις «Εντύποις». Το 2019 κυκλοφόρησε, εκδόσεις «Εντύποις» και πάλι «το Ψαροκόκκαλο». Η πρώτη έκδοση εξαντλήθηκε και το Ψαροκκόκαλο επανεκδόθηκε από τις εκδόσεις «Υδροπλάνο», για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του. Το 2022 εκδίδεται και το τέταρτο μυθιστόρημα από τις εκδόσεις «Εντύποις», με τίτλο: «Ο Αγιογράφος».
Ζω μόνιμα στην Πάρο με την οικογένειά μου. 

Τον ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon


- Διαβάστε την κριτική μου για το βιβλίο ''Ο Αγιογράφος'' εδώ: https://vivliovamon.blogspot.com/2022/11/blog-post_29.html




Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λάχεσις

Η κόρη της λήθης

Ο δρόμος των αυτοκρατόρων

Ας γνωρίσουμε την ποιήτρια Μαρία Σταυροπούλου

Οι συγγραφείς Ελένη Αποστολάτου & Ελευθερία Μαυρίδου (aka Ellaria Black) μας μιλούν για τους ''Κανόνες του Δράκου''