Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ανδρεάνα Καρτσόγλου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΝΔΡΕΑΝΑ ΚΑΡΤΣΟΓΛΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ανδρεάνα Καρτσόγλου

Γράφει η Ανδρεάνα Καρτσόγλου

Είμαι η Ανδρεάνα Καρτσόγλου συγγραφέας και αρθρογράφος. Έχω σπουδάσει Μηχανικός κτιρίων και Σχεδιασμό εσωτερικών χώρων. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην όμορφη Δράμα ένα Αυγουστιάτικο μεσημέρι! Είμαι μητέρα ενός υπέροχου μπόμπιρα, που κάνει τη ζωή μου κάθε μέρα μια γιορτή!
Μέχρι στιγμής, έχω εκδώσει δύο μυθιστορήματα.Το πρώτο κυκλοφόρησε το 2018 με τον τίτλο ''Παγωμένες καρδιές''. Το δεύτερο κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Δερέ με τον τίτλο ''Κάνεις δεν ήταν τόσο αθώος''.

Η αγάπη μου για την συγγραφή ξεκίνησε από πολύ νωρίς! Τότε που τα χρόνια ήταν πιο αθώα και ανέμελα, τότε που δεν είχαν κατακλύσει τη ζωή μας οι έξυπνες συσκευές, όπως λάπτοπ, τάμπλετ και τα σχετικά. Τότε που κρατούσες μονάχα ένα μισοτελειωμένο μολυβάκι σαν να ήταν το πολυτιμότερο πράγμα που σου είχε απομείνει και σε ένα ολόλευκο κομμάτι χαρτιού προσπαθούσες να χωρέσεις όλα όσα ξεπηδούσαν από το μυαλό σου! Οι εποχές όμως άλλαξαν,τα πάντα γύρω μας εξελίχθηκαν, η τεχνολογία άκμασε, ήρθαν στη ζωή μας έξυπνα κινητά, σόσιαλ μίντια και όλα εκείνα τα ωραία μέσα που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά! Ευτυχώς διότι δεν θα υπήρχε αυτό το υπέροχο blog, και δεν θα μπορούσα να απευθυνθώ σε όλους εσάς αυτή τη στιγμή, ώστε να με γνωρίσετε! Οφείλουμε να ακολουθούμε το ρεύμα της εποχής, χωρίς ωστόσο να μας παρασύρει! 

Ως ενεργός και σκεπτόμενος πολίτης της κοινωνίας μας, συνηθίζω να καταπιάνομαι στις ιστορίες μου με βαθιά κοινωνικά ζητήματα που ταλανίζουν τη ζωή των ανθρώπων. Προσπαθώ να τα αποτυπώσω με τέτοιο τρόπο ώστε να έχουν πάντοτε να αφήσουν μια γλυκιά αίσθηση αισιοδοξίας στον αναγνώστη, όσο επίπονα και αν είναι! Στο τέλος πάντοτε πρέπει να βγαίνει κάποιο νόημα, ακόμη και οι πιο δύσκολες καταστάσεις έχουν λόγο ύπαρξης. Συμβαίνουν ώστε να ακολουθήσει κάτι καλό. Αν δεν ζήσεις για λίγο στο βαθύ σκοτάδι,πώς θα μπορέσεις να νιώσεις την αξία μίας φωτεινής χαραυγής;

Είναι μεγάλη μου χαρά που συστήθηκα σε όλους εσάς! Εύχομαι να γνωρίσετε και να αγαπήσετε τα πνευματικά μου παιδάκια! Θα περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον τις εντυπώσεις σας οποίες και αν είναι! Ευχαριστώ εκ βαθέων για τη φιλοξενία την Κυριακή, εύχομαι ό,τι καλύτερο!

Με εκτίμηση Ανδρεάνα Καρτσόγλου, συγγραφέας.

Το βιβλίο ''Κανείς δεν ήταν τόσο αθώος'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Δερέ.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Φλόγες στα Κύματα

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΖΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ

Ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαρία Κέιτζ