Ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα Κυριάκο Α. Χριστοδούλου


Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ Α. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα Κυριάκο Α. Χριστοδούλου

Γράφει ο Κυριάκος Α. Χριστοδούλου

Είμαι ο Κυριάκος Α. Χριστοδούλου. Κατάγομαι από τη Λάρνακα της Κύπρου, όπου ζω και εργάζομαι ως γεωλόγος και part-time υπάλληλος υποδοχής σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης. Έχω σπουδάσει Γεωλογία & Γεωπεριβάλλον στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και δύο χρόνια αργότερα απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Μηχανική Περιβάλλοντος από το Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου έγραφα μικρές ιστορίες κυρίως φαντασίας και περιπέτειας με έντονο το στοιχείο του χιούμορ. Μεγαλώνοντας, ήταν μια ασχολία που εισχωρούσε στην καθημερινότητά μου ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αλλά ποτέ μόνιμα, κυρίως λόγω των συνθηκών της αντίστοιχης περιόδου (υποχρεώσεις σχολείου, στρατού, πανεπιστημίου).
Ενώ είχα παρακολουθήσει σεμινάρια δημιουργικής γραφής με επίκεντρο τη συγγραφή μυθιστορήματος και ενώ είχα ήδη αρχίσει να δουλεύω στο πρώτο μου μυθιστόρημα, η φαντασία μου άρχισε να οργιάζει και να παίρνει περίεργα μονοπάτια. Μονοπάτια τρόμου και σασπένς, όπου η μία ιδέα διαδεχόταν την άλλη. Έτσι, προέκυψε η συγγραφή του πρώτου μου βιβλίου, μία συλλογή διηγημάτων στη σφαίρα του θρίλερ, της φαντασίας και του μυστηρίου. Πριν καλά-καλά εκδοθεί το βιβλίο, είχα ολοκληρώσει και την συγγραφή της δεύτερης συλλογής διηγημάτων, η οποία κυκλοφόρησε ενάμιση χρόνο αργότερα. Το τρίτο μου βιβλίο, κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις «Συμπαντικές Διαδρομές» και πρόκειται για ένα διαδραστικό μυθιστόρημα θρίλερ, όπου ο αναγνώστης κατευθύνει την ιστορία και μέσα από τις διάφορες πλοκές που προκύπτουν από τις επιλογές που κάνει, καταλήγει σε πολλά και διαφορετικά φινάλε. 
Αυτή την περίοδο δουλεύω στο καινούργιο μου βιβλίο, ένα μυθιστόρημα που κινείται σε διαφορετικό ύφος από τα προηγούμενα βιβλία που έχω εκδώσει. Μετά από αυτό, έχω σκοπό να συνεχίσω να γράφω διηγήματα, μιας και οι ιδέες υπάρχουν και η προεργασία έχει ήδη ξεκινήσει.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου την Κυριακή Γανίτη, η οποία στηρίζει όχι μόνο εμένα από το πρώτο βιβλίο που έχω εκδώσει, αλλά και όλους τους συγγραφείς, πρωτοεμφανιζόμενους και καταξιωμένους.

Εργογραφία:

«Eerie: 33 ιστορίες σασπένς και μυστηρίου» - εκδόσεις Ευγνώμων (2020)
«Malevolent: Εκεί που καραδοκούν οι κακόβουλοι» - εκδόσεις Λυκόφως (2021)
«Κράτα τη Σούζυ ζωντανή» - εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές (2022)
«Πήρα μια τρομάρα» - συμμετοχή στο συλλογικό έργο που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Λογότυπο (2022)


Τον ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon

- Διαβάστε την κριτική μου για το βιβλίο "Κράτα τη Σούζυ ζωντανή" εδώ: https://vivliovamon.blogspot.com/2022/12/blog-post_71.html




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΖΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ

Ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΙ ΔΕΚΑ