Συνέντευξη με τον συγγραφέα/ποιητή Νίκο Βαρδάκα


Ο ΠΟΙΗΤΗΣ/ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ

Γράφει η Κυριακή Γανίτη

   Σημερινός μου καλεσμένος στην στήλη των συνεντεύξεων ο συγγραφέας/ποιητής Νίκος Βαρδάκας. Τον ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο καί τις απαντήσεις του. Από τις εκδόσεις Ελκυστής κυκλοφορεί η νέα του ποιητική συλλογή με τίτλο "Τεταμένη ηρεμία". Του εύχομαι να είναι καλοτάξιδη. Για όσους/ες επιθυμούν να τη διαβάσουν,μπορούν να την προμηθευτούν είτε από το επίσημο site του εκδοτικού,είτε από κάποιο βιβλιοπωλείο.


Για να δούμε τι μοιράστηκε μαζί μας...

ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Τί είναι για εσάς η συγγραφή; Τί προσφέρει στην ψυχή σας;

Ν.Β. Είναι μια ιδιαίτερη κατάσταση την οποία δεν αποχωρίζομαι απο την εφηβεία μου. Προσφέρει λύτρωση.

ΕΡΩΤΗΣΗ 2: Κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις Ελκυστής η ποιητική σας συλλογή με τίτλο “Τεταμένη ηρεμία”. Να είναι καλοτάξιδη. Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια γι’αυτή;

Ν.Β. Ευχαριστώ πολύ. Είναι μια ιδιαίτερη συλλογή, καθότι έχει ολοκληρωθεί εν μέσω μιας ιδιαίτερης κατάστασης της υγείας μου, από τον Ιούλιο ως τις αρχές Δεκεμβρίου, όταν και ολοκλήρωσα δύο πολύωρα χειρουργεία αφαίρεσης καλοηθούς όγκου απο τον εγκέφαλο μου. Η πιο δυνατή εμπειρία της ζωής μου.

ΕΡΩΤΗΣΗ 3: Ποια η πηγή έμπνευσης της συγκριμένης συλλογής ποιημάτων;

Ν.Β. Η μοναδική ψυχοσωματική εμπειρία που βίωσα με την συμπαράσταση οικογένειας, φίλων, γιατρών, νοσηλευτών και δεκάδων άλλων ανθρώπων, το τελευταίο διάστημα.

ΕΡΩΤΗΣΗ 4: Μας προκαλεί η ποίηση αυτήν την ‘’τεταμένη ηρεμία’’ στην ψυχή;

Ν.Β. Ναι, όταν υπάρχουν αντιθέσεις συναισθημάτων, από τις οποίες εκλύεται μια δυναμική κατάσταση, ικανή να ανατρέψει με μοναδικό τρόπο την καθημερινότητα ενός ανθρώπου.

ΕΡΩΤΗΣΗ 5: Γιατί πρέπει να διαβάζουμε ποίηση;

Ν.Β. Γιατί είναι ενας συνδυασμός συναισθημάτων. Προσφέρει αγαλλίαση και διαφυγή από την πραγματικότητα.

ΕΡΩΤΗΣΗ 6: Πού θα αφιερώνατε το βιβλίο σας;

Ν.Β. Σε όλους όσους ήταν στο πλάι μου από την πρώτη στιγμή στην περιπέτεια υγείας μου.

ΕΡΩΤΗΣΗ 7: Σαν αναγνώστης,τί είδους βιβλία προτιμάτε να διαβάζετε;

Ν.Β. Αγαπάω τα μυθιστορήματα και τα διηγήματα, αλλά μου αρέσουν όλα τα είδη κειμένων και με αρκετά απο αυτά ασχολούμαι απο την εφηβεία μου.

ΕΡΩΤΗΣΗ 8: Τέλος,τί θα λέγατε στους νέους που θέλουν να ασχοληθούν με την συγγραφή;

Ν.Β. Να αγαπούν αυτό που κάνουν και να δίνουν όλες τις δυνάμεις τους αφοσιωμένοι για να πετύχουν αυτό που θέλουν.

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας καί τις απαντήσεις σας.

Με εκτίμηση,Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΖΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ

Ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΙ ΔΕΚΑ