Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Βάγια Μάνθου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΒΑΓΙΑ ΜΑΝΘΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Βάγια Μάνθου

Γράφει η Βάγια Μάνθου

Το όνομά μου είναι Μάνθου Βάγια και κατάγομαι από την όμορφη πόλη των Ιωαννίνων, όπου μεγάλωσα έως και την ηλικία των μεγάλων αμφισβητήσεων. Τότε βρέθηκα στην Κρήτη, μη ρωτάτε πώς, ήταν δουλειά της μοίρας και ευτυχώς στάθηκε καλή μαζί μου.

Σπούδασα Ιστορία - Αρχαιολογία στη Φιλοσοφική σχολή Ρεθύμνου, ενώ παράλληλα εργάστηκα για αρκετά χρόνια στον τομέα του Τουρισμού και ασχολήθηκα με την εκμάθηση ξένων γλωσσών. Αποφοίτησα από την Τουριστική Σχολή Ηρακλείου και εκ τότε έχω παρακολουθήσει διάφορα προγράμματα που αφορούν κυρίως τη διδασκαλία και τη Δημιουργική Γραφή, πάνω στην οποία κάνω αυτή την περίοδο το μεταπτυχιακό μου. Τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στην ιδιωτική εκπαίδευση, διατηρώντας στην πόλη του Αγίου Νικολάου το Φροντιστήριο -  Κέντρο Μελέτης «γραφούλης».

Η συγγραφή βιβλίων για εμένα ξεκίνησε πολύ πριν γίνω μητέρα των δυο υπέροχων κοριτσιών μου, Καλλιόπη και Αλεξάνδρα. Τι χαρά να έχω τα βιβλία μου τώρα! Μέσα από αυτά μπορώ να μιλάω για όσα αγαπώ, τα παιδιά, τη ζαχαροπλαστική, τα ταξίδια.
Το πρώτο παιδικό βιβλίο μου κυκλοφόρησε πέρυσι, τέτοια εποχή, από τις εκδόσεις Υδροπλάνο και ο τίτλος του είναι «Το Μαγικό Κουζινοβιβλίο - Χριστούγεννα». Φέτος από τις εκδόσεις Φυλάτος κυκλοφορεί το δίγλωσσο βιβλίο μου “Κρις και Κάλλη - Γράμμα στον Άγιο Βασίλη». Μια τρυφερή ιστορία φτιαγμένη με πολλή αγάπη για όλους τους μικρούς μου φίλους. Μια δίγλωσση χριστουγεννιάτικη ιστορία για τη δύναμη της συγχώρεσης ανάμεσα σε φίλους που παίζουν, μαλώνουν, φιλιώνουν μα πάνω απ’ όλα περνάνε υπέροχα!

Σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία και εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και αγάπη.
Μάνθου Βάγια

Το βιβλίο "Κρις και Κάλλη" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Φυλάτος.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon

Βιογραφικό συγγραφέως

Η Βάγια Μάνθου γεννήθηκε στα Ιωάννινα, αλλά ζει στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης. Σπούδασε Ιστορία και Αρχαιολογία στη Φιλοσοφική σχολή Ρεθύμνου, ενώ παράλληλα εργάστηκε για αρκετά χρόνια στον τομέα του Τουρισμού και ασχολήθηκε με την εκμάθηση ξένων γλωσσών. Αποφοίτησε από την Τουριστική Σχολή Ηρακλείου και παρακολούθησε με επιτυχία το πρόγραμμα “Δημιουργική Γραφή και Ανάγνωση της Πεζογραφίας” από το ΕΚΠΑ, καθώς και “Ολοκληρωμένη Μεθοδολογία Διδασκαλίας” από το ΕΑΠ. Αυτή την περίοδο κάνει το μεταπτυχιακό της στο ΕΑΠ με τίτλο “Δημιουργική γραφή”. Από το 2018 δραστηριοποιείται επαγγελματικά στην ιδιωτική εκπαίδευση διατηρώντας, με την αγαπημένη της αδερφή, το Φροντιστήριο – Κέντρο Μελέτης “γραφούλης”. Ο σύζυγός της είναι ο άνθρωπος που τη στηρίζει και μαζί έχουν αποκτήσει δυο υπέροχες κόρες, την Καλλιόπη και την Αλεξάνδρα, οι οποίες μαζί με τους μαθητές της, αποτελούν την πηγή έμπνευσής της.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Φλόγες στα Κύματα

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΖΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ

Ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαρία Κέιτζ