Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Γεωργία Κρίκη


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΡΙΚΗ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Γεωργία Κρίκη

Γράφει η Γεωργία Κρίκη

Καταρχήν να ευχηθώ καλή χρονιά να έχουμε, πάντα με υγεία και πολύ αγάπη στην ζωή μας!

Ονομάζομαι Γεωργία Κρίκη και μένω στην Αθήνα μαζί με τον άντρα μου και τον γάτο μας. Λατρεύω τα άλογα και τις γάτες, αγαπώ την ζωγραφική, αλλά και την συγγραφή. Από μικρή σκαρφιζόμουν ιστορίες που έπλαθα μέσα στο μυαλό μου.

Τα πρώτα μικρά βήματα στην συγγραφή ξεκίνησαν σε μικρή ηλικία. Αρκετά χρόνια μετά αποφάσισα να μην τις αφήνω στους πέντε ανέμους, αλλά να τις καταγράφω κάπου, ώστε να τις έχω φυλαγμένες.

Για μένα η συγγραφή είναι τρόπος έκφρασης, διαφυγής και ξεγύμνωμα ψυχής. Μου αρέσει να κλείνω τα μάτια και να ταξιδεύω σε φανταστικούς κόσμους. Με χαλαρώνει και με εξιτάρει για το πώς θα συνεχίσω την κάθε ιστορία. Η συγγραφή πιστεύω ότι είναι όλα όσα κρύβουμε μέσα μας. Από τα πιο φωτεινά και ζεστά σημεία την καρδιάς μας, μέχρι τις πιο σκοτεινές και παγωμένες γωνίες του νου μας.

Μέσα από το βιβλίο θέλω να δείξω τις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων, τις δυνατές φιλίες, την αγάπη, την αλληλεγγύη για τους γύρω μας, την προστασία προς τους αγαπημένους μας να μάθουμε για διαφορετικές κουλτούρες και να ξέρουμε ότι πάντα θα υπάρχει ελπίδα για το καλύτερο.

Θέλω ο κάθε ένας που θα το διαβάσει να ταξιδέψει στον κόσμο των ηρώων μου, να ταυτιστεί και να αισθανθεί τον πόνο, τις αγωνίες, τις λύπες, τις ζήλιες και τις χαρές, και να νιώσει ότι ήταν παρών καθ’ όλη την διάρκεια της ανάγνωσης.

Πηγή έμπνευσης είναι ο άντρας μου, αλλά και διάφορα ερεθίσματα που μπορούν να ξυπνήσουν μια ιδέα για ένα βιβλίο, ένα χαρακτήρα ή κάποια σκηνή. Κάθε ιστορία που έχω γράψει μπορεί να υπάρχει σαν κεντρική ιδέα, αλλά την ροή την οδηγούν οι χαρακτήρες. Που σημαίνει ότι δεν ξέρω σε ποιο είδος θα καταλήξει στο τέλος. Οι χαρακτήρες μου γεννούν την ιστορία.

Κατά καιρούς αποτύπωνα σε χαρτί και τους ήρωές μου. Το εξώφυλλο είναι μια από αυτές τις αποτυπώσεις. Όσοι έχουν διαβάσει το βιβλίο και έχουν κοιτάξει το εξώφυλλο καλά, θα καταλάβουν ότι όλα τα σημαντικά στοιχεία βρίσκονται εκεί, όπως και στα art στο τέλος του βιβλίου θα βρουν σκηνές από την ιστορία. Πάντα σκεφτόμουν με εικόνες και αυτό με βοήθησε στο να αποδώσω καλύτερα το περιβάλλον, τους χαρακτήρες, αλλά και τα συναισθήματα.

Η σειρά Οικογένεια της Φωτιάς με τίτλο ''Το κυνήγι του Εκλεκτού'' από τις εκδόσεις Λυκόφως είναι το πρώτο μυθιστόρημα φαντασίας που έγραψα. Είναι μια τριλογία η οποία έχει ολοκληρωθεί. Μέσα στο 2024 ελπίζω ότι θα εκδοθεί και το δεύτερο μέρος της τριλογίας. Όλοι ξέρουμε για τους φύλακες-αγγέλους ότι είναι άυλα πλάσματα και τέλειοι. Εγώ ήθελα να τους αποδώσω πιο ρεαλιστικούς, με ανθρώπινη ύπαρξη, να έχουν συναισθήματα, να πονούν και να κάνουν λάθη. Με λίγα λόγια να είναι τσαλακωμένοι, γιατί κανείς δεν είναι τέλειος.

Για μένα είναι τρόπος έκφρασης, διαφυγής και ξεγύμνωμα ψυχής. Από μικρή έπλαθα ιστορίες. Μου άρεσε να ταξιδεύω σε φανταστικούς κόσμους. Με χαλάρωνε και με εξίταρε για το πώς θα συνέχιζα την κάθε ιστορία.

Η συγγραφή πιστεύω ότι είναι όλα όσα κρύβουμε μέσα μας. Από τα πιο φωτεινά σημεία την καρδιάς μας, μέχρι τις πιο σκοτεινές και παγωμένες γωνίες του νου μας.

Το βιβλίο ''Το κυνήγι του Εκλεκτού'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Λυκόφως.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon

Διαβάστε την κριτική μου για το βιβλίο εδώ: https://vivliovamon.blogspot.com/2024/01/blog-post_14.html




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Όνειρα στη θερμάστρα

Στερνό μελάνι - Αφιέρωμα σε βιβλία θρίλερ/φαντασίας (Μέρος 1ο)