Νέα χρονιά... Ένας αναγνωστικός στόχος!

(Προέλευση φωτογραφίας: Shutterstock.com)

Γράφει η Κυριακή Γανίτη
Νέα χρονιά... Ένας αναγνωστικός στόχος!

Δεν έχει παρά λίγες μόνο μέρες που διαβήκαμε το ''κατώφλι'' της νέας χρονιάς κι όλοι/ες αρχίζουμε να θέτουμε τους στόχους που επιθυμούμε να πραγματοποιήσουμε/κατακτήσουμε μέσα σε αυτήν. Με θυμάμαι, εδώ καί πολλά χρόνια, κάθε νέα χρονιά να φτιάχνω τεράστιες λίστες με τα βιβλία προς αγορά καί ανάγνωση. Καί κάθε φορά, αυτή η λίστα όλο καί μεγάλωνε, σαν από πείσμα να περάσω τις δικές μου ''κορυφές'' επιτυχίας. 
Μα πόσο κουραστικό ήταν όλο αυτό; 
Ναι, το βλέπω καθαρά τώρα, που έχω, συνειδητά, επιλέξει να μην ακολουθώ αυτόν τον δρόμο... 
Για μένα, πλέον, η νέα χρονιά συνεπάγεται έναν αναγνωστικό στόχο! 
Ποιος είναι αυτός; 
Να διαβάσω καλά καί ποιοτικά βιβλία που πληρούν τον σκοπό καί την υπαρξή τους στον χώρο της λογοτεχνίας! Όχι απαραίτητα πολλά. Δεν με ενδιαφέρει αν θα ξεπεράσω το ατομικό μου ρεκόρ, αλλά να περάσω πραγματικά καλά διαβάζοντάς τα καί να αποκομίσω από εκείνα όλα όσα έχουν να μου προσφέρουν! Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο... 
Ή μάλλον, έχω κάτι να προσθέσω. 
Να μην αναγκάσω τον εαυτό να ολοκληρώσει, με το ζόρι, ένα βιβλίο που εξ αρχής δείχνει να μην με ικανοποιεί... Συγγνώμη, αλλά δεν πρόκειται να μου επιβάλλω ξανά κάτι τέτοιο!

Ποιος ο δικός σας αναγνωστικός στόχος για την φετινή χρονιά;

Τα σχόλια σας πάντα ευπρόσδεκτα κάτω από το άρθρο!





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας

Όνειρα στη θερμάστρα